åhåhåhå, akkurat min type film ;D Gleder meg kjempe mye til å se den!
Edit: Hvor fikk du gassmaskene og våpnene fra?
Året er 2039.
4 milliarder mennesker har dødd av en global epedemi. Verdenssamfunnet har forfalt, storbyer og områder rundt har blitt satt i karantene, i såkalte Soner. Overlevene i disse sonene lever på absolutt minimalt av det nødvendige, og sult, sykdom og vold er de vanligste dødsårsakene.
Fotografert av meg. Skutt på Panasonic HVX200 + Redrock. Jeg legger ut filmen på vimeo iløpet av dagen. In the mean time:
![]()
åhåhåhå, akkurat min type film ;D Gleder meg kjempe mye til å se den!
Edit: Hvor fikk du gassmaskene og våpnene fra?
norskt post.apoc! flott!
gleder meg til å se!
lang er filmen?
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
ser spennende ut, spør som larva, hvor fikk du greiene fra?
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
Minner meg litt om spillet S.T.A.L.K.E.R.
(Jeg tror det er en russisk film om det samme konseptet, men jeg fikk nettop vite om den...)
Dette er en kortfilm, 12 min lang ca.
Gassmasker fikk vi lånt fra militæret. Våpnene er jeg ikke helt sikre på hvor kommer fra.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
I mine øyne ser det ut som bakfokusen kunne være bitte litt off?
Purple Cow Pictures
Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
Røde NTG-2
Regi & Foto
Ja det er ikke helt optimalt på bildene.
Greia er at nikon fatninga på redrocken er noe av det verste jeg noensinne har jobbet med, for noe billig dritt! Mini skruene på fatninga løsna så fort jeg satt på større linse enn 50mm så jeg måtte stadig holde linsa på plass samtidig som jeg måtte holde kamera og ikke minst stille fokus.
Brukte du forresten focus assist når du stilte inn Redrock'en, det kan også gi litt soft focus på bildene om den ikke er stilt inn skarpt nok.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Bokmerker