Vis meningsmålingsresultat: Hvilken karakter ville du gitt Libowitz den Store?

Velgere
16. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • A

0 0%
  • B

4 25.00%
  • C

10 62.50%
  • D

1 6.25%
  • E

0 0%
  • F

1 6.25%
Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13
    Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Standard Libowitz den Store Special Restored Rescored &; Recut Ed.

Legger ut den aller ferskeste filmen. I alle fall i klipp å regne. Filmen var eksamensfilm på MI 2005, men jeg har nå klippet den på nytt i HDV (som den egentlig ble filmet i) og lagt til noen ekstra minutter film.

Filmen fikk karakteren C av skolen. Håper dere kan komme med noe kritikk også, dette er jo også en ny versjon som skal prøve å dekke opp for noen av feilene fra den første versjonen.

Libowitzinfo

Direktekobling til Libowitz den Store - 178Mb (høyreklikk - lagre som)

Den elendige lyden gidder jeg ikke tilbakemelding på siden det er grunnet en moroklump av en lærer som bytta ut bommikrofonen med en karaokemik like før innspilling - noe man fant ut av i klippen.

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Det er ufattelig deilig å se på dette formatet på min nye 32" lcd tv, i å med at det tilogmed er komprimert, ser det fortsatt ut som full kvalitet. Det eneste som ødelegger hele det fine inntrykket av kvaliteten er at det er gjort et dumt valg når det gjelder skjorten til legen, den lager sefølgelig problemer =) dette burde du visst kjetil... =)

Jeg tror mange erger seg over at det er lite belysning i annsikter til tider, dette synes jeg ikke gjør noen ting, kanskje det tilogmed er bevist fra din side. Han er etter min mening i naturlig innelys hele tiden, og da er man aldri helt opplyst i fjeset (hater ceasar).

Eneste som jeg ikke liker er noe av klippingen på kontoret og noe av klippingen med lærlingene. det virker litt uferdig og dårlig planlagt, noe kommer frem som "jumpcuts" og hakkete. Og da man ser mappenavnet på papirene legen holder, så går det alt for tregt i starten og det virker veldig tilgjort.

Men for å sette prikken over I'en. Dialogen imellom pasienten, er 100% sikkert den beste og mest fungerende dialogen jeg har sett på dette forumet noen gang.

Flott =) jeg vil **** HDV forresten...
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Kyrre
    Guest

Veldig godt skuespill og casting. Generelt godt foto, og jeg likte veldig godt Gollom/Smeagol-sekvensen din.

Men samtidig var det ikke var en eneste gang musikken føltes out of place hos meg, og jeg savnet veldig ofte noen skikkelige nærbilder av hovedrolleinnhavers ansikt. Jeg må tilstå å mene historien kunne vært mer effektivt fortalt.

Jeg ga filmen en C.

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Som nevnt på infoen til filmen hadde jeg 40 i feber under hele innspillinga, nå kan man jo selvsagt bruke det som unnskyldning for det meste, men det er i realiteten den faktiske grunnen til mye kluss. Det som er nevnt med skjorta falt meg faktisk ikke inn, av en eller annen grunn, men det hadde ikke gjort noen forskjell, siden Børresen ble bedt om å ta på seg en skjorte han følte passet til rollen og ta med på sett. Tid ville det ikke vært til å skaffe en ny, og først spilt med en skjorte, så spilles resten med samme...

Lyset i filmen er slik det var ment å være, men dessverre var en regissør høy (eller lav?) på paracet med et kamera som var helt nytt, så autogain var skrudd på under hele innspillingen, det vises noen ganger som lysforandringer og andre steder, slik som i cella, så blir det ganske kornete. Forsmedelig, men fikk da filmet alt.

Fint du liker kvaliteten fra HDVen, Lopez. Bunker blir i dette tilfellet forhåpentligvis en fryd å se på. Ikke brukte jeg gain heller.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Nesodden
    Svar
    65

Just beautiful! Nå ble jeg underholdt i 11 gode minutter og 50sec. Synes filmen var veldig god jeg og kvaliteten var også meget bra både på lcd, pc skjermen og widescreen tvn min. Den serveren dere har filmen på var også meget god. Jeg brukte 11sec på å få den minste filen ferdig buffret jeg (så den største og da). Lyden som du nevner selv kunne jo vært bedre men til å være en såkalt karaoke mic funket den helt fint.

Ser frem til flere gode filmer som dette :wink:
    ilm hardt, film stil, film med Panasonic uten tvil!

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Herlig, rett og slett herlig.
    Filmen har en kjempe fin flyt, men må dessverre si meg enig med Kim angående det med lærlingene og mappen. Det med lærlingene ser ikke bra ut i det hele tatt, det samme gjelder det med mappen. Det hadde blitt mye bedre om du bare hadde klipt litt senere, man ville allikevel fått med seg den nødvendige informasjonen, og det ville sett mer naturlig ut. Teknisk var filmen veldig bra. Herlig foto =) Skuespillet er det ikke så mye å si noe om, det var fantastisk. Uvant å se noe så bra i en amatørfilm. Historien i filmen er kanskje litt tynn egentlig, og kommer ikke så veldig godt frem. Men det er jo en veldig kort film, så det funker allikevel.

En kjempe flott film =)
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2005
    Svar
    87

så nettopp filmen og jeg må si at du er klart en av de mest talentfulle på dette forumet! Du fanger oppmerksomheten veldig bra i starten av filmen, og det er en god flyt over filmen.

Tror du fasinerer deg veldig over sinnsyke folk i ogmed at de 2 siste filmene jeg har sett av deg tar opp nettopp dette

Skuespillet er ace. en ting jeg reagerte på var når han satt og mista papirene, og så kommer stemmen, "slutt å vær feit." syns den stemmen kunne vært litt annerledes, kanskje litt mer som når han sitter på galehjemmet.

Intro rulleteksten likte jeg veldig godt, men ble litt slitsomt med de glimtene som dukka opp hele tiden.

Skal ikke kommentere lærlingscenen, og jeg må si at jeg syns at skjorta passet bra inn :P

lyssettingen er superb

Jeg gav filmen B

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

det var ikke noe galt med skjorta i seg selv, det er bare at mønsteret i den gjør at det blir rart på video (film også?) usikker på hvorfor dette skjer, men det gjør det =)
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Nå fikk jeg endelig sett filmen, men dessverre er det ikke noe særlig nytt jeg kunne si som ikke er allerede sagt her. Jeg likte iallfall Gollum-sekveksen ganske godt, men man merker jo at du har snudd bildet i post-produksjon fordi pasienten hadde hvit skum på høyre kinnet, og på venstre kinnet etterpå. Kanskje det var meningen for å skille mellom de to?

Lyssetting var ganske gode i de fleste scenene, men enkelte sted feks i heisen var ansiktet til hovedpersonen ganske mørk. Men det er bare små pirking, men alt for å gjøre littgrann bedre

Ustabil-Kim: Skjorten med den mønster gir litt problem med digital video vil jeg tro fordi de tar opp i pixler, og når man tar et skarpt bilde, vil man legge merke til dem. Jeg vet ikke helt om man får det samme problem med analogkamera, men jeg har iallfall ikke lagt merke til noe.

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Sitat Opprinnelig postet av Melwasul
    Jeg likte iallfall Gollum-sekveksen ganske godt, men man merker jo at du har snudd bildet i post-produksjon fordi pasienten hadde hvit skum på høyre kinnet, og på venstre kinnet etterpå. Kanskje det var meningen for å skille mellom de to?
    Det er kun når han sikler at bildet er speilvendt. Der han snakker mens han sitter er filmet fra hver sin side. Det var fordi det var meningen at det skulle være fra to vinkler der, men når han sikler skulle det bare være en vinkel, det ble helt feil, siden han fremdeles er to personer. Noe dårlig planlegging der i gården.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •