Det er ufattelig deilig å se på dette formatet på min nye 32" lcd tv, i å med at det tilogmed er komprimert, ser det fortsatt ut som full kvalitet. Det eneste som ødelegger hele det fine inntrykket av kvaliteten er at det er gjort et dumt valg når det gjelder skjorten til legen, den lager sefølgelig problemer =) dette burde du visst kjetil... =)
Jeg tror mange erger seg over at det er lite belysning i annsikter til tider, dette synes jeg ikke gjør noen ting, kanskje det tilogmed er bevist fra din side. Han er etter min mening i naturlig innelys hele tiden, og da er man aldri helt opplyst i fjeset (hater ceasar).
Eneste som jeg ikke liker er noe av klippingen på kontoret og noe av klippingen med lærlingene. det virker litt uferdig og dårlig planlagt, noe kommer frem som "jumpcuts" og hakkete. Og da man ser mappenavnet på papirene legen holder, så går det alt for tregt i starten og det virker veldig tilgjort.
Men for å sette prikken over I'en. Dialogen imellom pasienten, er 100% sikkert den beste og mest fungerende dialogen jeg har sett på dette forumet noen gang.
Flott =) jeg vil **** HDV forresten...

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker