Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Liten HD test

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    133

Standard Liten HD test

Fikk nytt kamera i forigår, Sony HDRSR11, men kunne ikke bruke full HD (1920*1080) fordi pcen er litt for dårlig.
    Uansett så fikk jeg filmet litt, det er ikke noe mening me filmen, og dårlig filming til tider, men første forsøk me dette kameraet.

Gi gjerne tilbakemeldinger osv

[ame=http://vimeo.com/2575209]http://vimeo.com/2575209[/ame]

Har brukt en del slowmo, litt mye til tider, blir litt hakkete. men men

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

Standard Sv: Liten HD test

Kanskje litt fargekorrigering om du har mulighet til det.
    Irriterende autofokus, ta den av! Irriterende når man må bevege kamera mer vekk fra det man har fokusen på for å få fokus på bakrunnen. Ta av autofokusen og du får en mer smooth fokusering.
    Et par fine bilder i begynnelsen. Du kunne ha droppet trampolinetriksingen til for eks en egen "trikse film". For det var ganske greit og rolig i starten.
    Jeg klarer ivertfall ikke å koble hvor i Stavanger dette her er.

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    133

okay, men litt vanskelig å ta manuellfokus raskt, ettersom hjulet er ganske lite, men skal prøve

Det er det nye strøket "Hinna Park". ved viking stadion. er fortsatt en byggeplass, derfor er det mye bås rundt omkring

Med fargekordinering, hva mener du da? har sony vegas platinum pro etc, har funnet fargeredigering, men jeg er ikke sikker på hvordan det fikses, ettersom jeg er ikke sikker på hva som er riktig osv.

Lieutenant Junior Grade Fredrik J.R sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    Trondheim, Norway
    Svar
    43

Det er ingen fasitt på hva som er riktig. Du er filmskaperen, kunstneren, så du bestemmer selv hvilke sanseinntrykk filmen skal gi.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •