Knall!
Morsomt og spennende. Så skikkelig bra ut også.
De tabbene på slutten kunne jeg spart meg for.![]()
Hei. Tittelen på kortfilmen er ikke "Mann i penisfelle," men det er det filmen handle for det meste om. Jeg valgte den tittelen til emnet bare fordi den er oppsiktsvekkende. Den selve tittelen på kortfilmen er "Fellen Alle Menn Bør Frykte" eller "The Trap All Males Should Fear" som er den internasjonaletittelen.
[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=DKbkKmpvLmY[/flash]
Det hadde vært hyggelig om dere gir tilbakemelding på hva dere syns er bra og hva er dårlig.
Knall!
Morsomt og spennende. Så skikkelig bra ut også.
De tabbene på slutten kunne jeg spart meg for.![]()
Er litt usikker på tekstet versjon når han rotper "satan" og det er teksta "gud"...![]()
Grei film, passe morro, og med skikkelig teknisk gjennomføring kunne det virkelig blitt bra!
Takk for tilbakemeldingene!
Nå er jeg litt usikkert om dere er seriøs det med "Å, Satan!" blir oversatt til "Oh, sweet God!" Selv mener jeg det var en morsom oversettelse. Kunne jo brukt fuck, damn og shit, men syns "... sweet God" er morsomere.
Nå når jeg tenker på det, i ettertid, høres "sweet caramba/banana" eller "holy kindergarten" morsomere. Jeg får huske på det til neste gang![]()
Jeg er seriøs om den kommentaren på replikk vs. oversettelse. Det er direkte blasfemi - og det skal man være litt forsktig med - en vet jo aldri, ene eller andre veien.
Og tulle-banning som det andre du nevner her kunne vel fungert vel så bra eller bedre i denne filmen tror jeg. Kommer det oppfølger?
Jeg synes ikke du skal være forsiktig med hverken indirekte eller direkte blasfemi, med mindre du skal vise det under en gudstjeneste.
Hahaha, genialt. Dialekta gjør det bare enda bedre! Synd jeg bor i snakke-kjedelig-stygt-harry-Østfold.Noe tilsvarende med Østfolddialekt ville ikke vært halvparten så morsomt en gang. ;D
Bokmerker