Viser resultater 1 til 9 av 9
    Cadet 3
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    8

Standard Me against the Razor

Hei alle sammen! Min første post her. Må si det er et fantastisk forum så langt jeg kan se. Mye inspirasjon til denne filmen kom herfra.

Dette er en film, laget på et par timer og med minimalt forbereldse, som man ganske lett ser. Jeg er fortsatt litt stolt av den, og håper på mye ris og ros!

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=F3cz-qgavVM[/ame]

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Hahahahaha. Den var kul, virket helt greit dette. Teknisk helt ok, ganske bra med tanke på hvor mye dritt det egentlig er der ute. Skuspillet var kult =) Men jeg hadde håpet på et sluttpoeng eller noe. Ikke bare så rett frem og døvt på slutten. Men jaja, ganske grei liten sak. Lag flere!
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Cadet 3
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    8

Takk for kommentarer!
    Hehehehe, du er ikke den eneste som har klaga på slutten, men saken er den at jeg ikke helt visste hvordan filmen kom til å se ut før jeg starta å redigere, og da var det litt for sent å tenke på et sluttpoeng. Jeg skal planlegge det bedre neste gang!

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Det var kanskje den dårligste slutten jeg har sett på film siden ... vel, kanskje noen gang faktisk. Skal du lage kortfilm som kun varer så kort tid trenger du en god slutt som overrasker og som kanskje også er en tankevekker. Et par klipp av en person som barberer bort skjegg han i utganskpunktet hadde svært lite av, virker en smule meningsløst. Men å lage den var nok gøy :wink: Lykke til videre!
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Captain
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    682

Fin den. Hva er musikken du har brukt? Morricone?

Cadet 3
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    8

Yadda:

Hihi, flott anmeldelse, om kanskje ikke den med mest positiv kritikk. Slutten er veldig tam, jeg er helt enig, og filmen er veldig poengløst også. Hele greia var egentlig en svært primitiv idê som falt ned i hodet på meg og som medførte til at jeg fikk en unnskyldning til å pakke filmstativet mitt ut av innpakninga dems. Jeg kommer til å filme mer, og skal prøve å få til en smule mer historie neste gang!

nilsjnesse:

Takk for det. Det er Ennio Morricone så det holder, ja!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    193

Kanskje litt sent å si nå, men hvis du hadde klart å få hode hans til å falle av eller noe hadde det vært en litt bedre slutt. (vanskelig å få til da)
    Kanskje spart skjegget noen uker så det ble tydligere.
    Ellers bra laget.

Cadet 3
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    8

Henriken: ooooh, lenge til jeg er der hvor jeg kan få hodet til å falle av. Har nettopp starta med After Effects og det beste jeg fikk til var litt fargeforandringer. (for nå)
    Takk for hyggelig kommentar

Captain
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    682

Så, etter at hodet faller av, kan du legge på en tekstplakat med følgende sitat, til ettertanke:

"Det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hodet."
    - Egon Olsen

Her snakker vi sluttpoeng....

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •