Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Min Axe film

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    61

Standard Min Axe film

Ja, vanligvis ikke en greie jeg ville gjort det her, men tok en titt på Axe-filmene som var der for noen måneder siden og ble så skuffa over hvor uorginale og uproffe mange folk kan være. Pga det begynte jeg da prosjektet om å lage en litt anderledes Axe-film. Nå er den ferdig, og jeg lurer på hva dere (som muligens er mer proffe filmfolk) mener om den.

http://www.makeme.no/Axefilm/node/1000

Takk for kritikk Og stem den gjerne opp på axefilm.no

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard Sv: Min Axe film

Konseptet var bra, og bra gjennomført med kostymer, hest og det der - men noen av klippene gjorde at jeg sitter igjen med en middelmådig følelse. Bildet (panna?) som skulle vise en reaksjon skjønte jeg ingenting av - jeg så ikke noe på så kort tid og greide ikke helt å orientere meg hvor det var eller hva jeg skulle se etter. Bildet av arma med hårene som reiser seg var dritbra derimot.

Noen lkipp var så korte at jeg greide ikke registrere hva det var eller hvor jeg skulle se, hva jeg skulle se etter, og ble rotete. Rydd opp litt, bruk færre klipp, så blir det bedre.

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Jeg synes det er jævlig kult at du jobber i epoke og legger tid og arbeid i kostyme/scenografi, men desverre failer hele filmen i det visuelle..
    Jeg savner grov fargekorrigering, musikk og skuespill til at jeg skal tro på det, det ser rett og slett ut som et flashback i hotel ceasar...

Men! godt å se at epoke! varmer i sjelen!
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    61

Bildet av panna er svette, det renner svette nedover. x )

Jo, kan du utdype det med dårlig skuespill? skuespillet, karakteren Henning ble nemlig akkuratt sånn vi ville ha det.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    73

Orginalt!
    Burde som tidligere sagt, gjort litt bedre fargekorigering, og kanskje, bare kanskje, laget filmen i et litt høyere tempo.
    Men dette er noe av det bedre som har blitt laget!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    61

Takk for svar

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Med skuespill mente jeg rett og slett i statisteriet, ordla meg kanskje litt dårlig.
    Jeg ble overasket når klippet med masse statister langt veien sto og gjorde alt mulig, så mye at jeg ikke fikk med meg hva som egentlig skjedde der før de fikk lukten av axe i fjeset. Det virket umotivert på en måte..

Men thumbs up! et godt bidrag!
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •