Side 1 av 7 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 64
    Cadet 4
    Medlem siden
    May 2008
    Svar
    16

Standard Min Basshunter Remix musikkvideo

Har hatt en liten post med dette før hvor jeg spurte hva jeg burde gjøre osv.
    Nå har denne filmen blitt virkelighet:

Skjekk den ut, kommenter gjerne, og legg igjen en vurdering

Takk på forhånd

PS: Les på description .. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=yf1n7EtzF3I[/ame]

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Jeg ville skifta tittel på posten hvis jeg var deg. Det frister ikke mange å se videoen :P

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    48

Hva var formålet med denne saken, igjen?
    url=http://youtube.com/watch?v=u6mWMXjzWyo&;fmt=18]Stigmata[/url]

Cadet 4
    Medlem siden
    May 2008
    Svar
    16

Tilbakemeldinger...

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

hmmm... Manglende tilbakemeldinger kan tyde på at det ikke er så mye å gi tilbakemeldinger på kanskje?

Synes det er kjedelig, langtekkelig, lite innovativt/kreativt og generelt ganske dårlig. Dere velger kjedelige vinkler, har dårlig skuespill og en slags ironi som er utrolig barnslig og ikke spesielt underholdende. Han fyren kan ikke danse for 5 øre, ikke engang dårlig... Det hele slår meg som akkuratt det der er: En fjortissfilm laga på noen timer for morroskyld, noe som kun gjør den morsom for dere og de dere kjenner (kanskje, men mest sannsynligvis bare dere).

Når ingen kommenterer, så ikke be folk kommentere, det er dårlig forumetikk. Det er som sagt sannsynligvis en grunn til at de har latt være.
    Coming soon...

Commander
    Medlem siden
    Aug 2007
    Svar
    365

For å si det mildt, du er helt på jordet! Hvordan kan du i det hele tatt lage noe som det der! Det var jo helt tragisk, som syre i mine øyne!!! Dette skal være et AMATØR film forum! Dette var ikke nybegynner en gang! Du kunne like så godt ikke lagd den.

For det første, IKKE BRUK AUTOFOKUS! Det kan fungere et sekund hvert 1000 ende år, så LA VÆR!

Ikke lag fjortis film!

For å korte det ned; IKKE LAG FLERE FILMER!!!
    Purple Cow Pictures

Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
    JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
    Røde NTG-2
    Regi & Foto

Moe
    Moe er offline
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jan 2006
    Svar
    57

saklig kritikk, måtte du brenne
    pmw-ex1+macpro+studio2+ae

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Sørumsand
    Svar
    636

Sitat Opprinnelig postet av tskippe
    For å si det mildt, du er helt på jordet! Hvordan kan du i det hele tatt lage noe som det der! Det var jo helt tragisk, som syre i mine øyne!!! Dette skal være et AMATØR film forum! Dette var ikke nybegynner en gang! Du kunne like så godt ikke lagd den.

For det første, IKKE BRUK AUTOFOKUS! Det kan fungere et sekund hvert 1000 ende år, så LA VÆR!

Ikke lag fjortis film!

Jeg er egentlig enig med deg, men det var en unødvendig måte å si det på.

Jeg skal ikke si så mye mer.
    Men for all del ikke slutt å lag filmer. Da blir dere aldri flinkere.
    Laks

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Nå har ikke jeg sett HEEELE filmen, men av et jeg så så var det kanskje ikke et mesterværk. synes kanskje dere andre kan være litt mer saklige.

og

Når ingen kommenterer, så ikke be folk kommentere, det er dårlig forumetikk. Det er som sagt sannsynligvis en grunn til at de har latt være.
    er helt teit å si. Som StianSvendsen sier: Ikke slutt å lag filmer for da blir dere aldri bedre på det.
    Og man legger ut filmene på å få tilbakemeldinger verken den er dårlig eller ikke. Hvis det ikke kommer noe tilbakemeldinger så burde grunnen være at filmen er FOR bra. Dere gir jo tilbakemeldinger for å hjelpe ikke sant?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Sitat Opprinnelig postet av Skogslarve

er helt teit å si. Som StianSvendsen sier: Ikke slutt å lag filmer for da blir dere aldri bedre på det.
    Og man legger ut filmene på å få tilbakemeldinger verken den er dårlig eller ikke. Hvis det ikke kommer noe tilbakemeldinger så burde grunnen være at filmen er FOR bra. Dere gir jo tilbakemeldinger for å hjelpe ikke sant?
    Det er faktisk ikke helt teit å si. Han legger ut en film, som ganske mange sannsynligvis har sett, i og med at posten har 182 views og bare 8 kommentarer. Når ingen da gidder å kommentere er det som jeg sa en grunn til det. Da er det unødvendig å "bumpe" for å få flere til å lese/kommentere når viljen ikke er der i utgangspunktet. Det er masing og sinnsykt irriterende.

Jeg synes absolutt ikke du skal slutte å lage film, men jeg synes du skal slutte å mase om tilbakemeldinger før du faktisk gjør et seriøst forsøk. La kompisene dine se dette, så kan vi heller få se noe du har prøvd å gjøre ordentlig.
    Coming soon...

Side 1 av 7 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •