Introen var litt på trynet, for med musikken og bildene virket det mer som om du skulle lage en dokumentar kalt "Moderne Snøforskning i Honningsvåg"
Også følte jeg at det første "intervjuet" med ho dama ble litt malplassert, for det ble som om du begynner med å forsvare seg "Vi er jo små, men vi gjør så godt vi kan! Så ikke klag hvis noe ser uprofft eller lite ut i resten av dokumentaren!"
Men etter det når du kom over på Magne begynte jeg å like den. Du har fanget lidenskapen hans og hvordan humøret og innsatsviljen hans er på jobb.
Alt i alt er det en god nok dokumentar, intervju utsnittene funker stort sett for meg, imens noen innklippsbilder kunne kanskje vært annerledes. Jeg liker også den "gamle" looken, som om det skulle vært filmet på 90-tallet. Det gir på en måte en litt mer stille og hyggelig atmosfære og får fram at dette kun er en lokalradio oppe i kalde Norge. På den annen side, så synes jeg ikke all musikken passer helt til den samme looken. Noe av det skriker moderne bymusikk og går dermed ikke helt i ett med bildene og mooden.
Ellers bra! Synes du skal være fornøyd med dette som din første dokumentar!

LinkBack URL
About LinkBacks
Men dette var den første vidoen, så kravene var heldigvis ikke SÅ høye. Et lite OBS: På DVD`en som sensorene brukte er kvaliteten og oppløsningen på bildene vesentlig høyere enn 480p som vises på YouTube.
Svar med sitat

Bokmerker