Flotte bilder! Dette er nok første gang jeg gidder å se gjennom en hel sånn showreel uten å hoppe frem og tilbake. Du holder interessefaktoren oppe hele turen igjennom.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=j7CjcR7eqg8[/ame]
Flotte bilder! Dette er nok første gang jeg gidder å se gjennom en hel sånn showreel uten å hoppe frem og tilbake. Du holder interessefaktoren oppe hele turen igjennom.
Takk Ola......!
Ja du vet jo hva jeg synes Magnus! flott showreel som viser en dyktig, intens og modig kameramann. Masse utsnitt, flotte kjøringer, annerledes bilder og alt som skal til. Thumbs up!
Det jeg synes er så bra med denne reelen, er at den virkelig gir fotografen(deg) mulighet til å få skinne. Synes kanskje musikken ble litt ensformig mot slutten og at spesielt sort hvitt bildene av musikkvideoen ikke passa så bra inn med musikken.
Coming soon...
CHEA! Takk..
Ja jeg funderte en stund på hva slags musikk jeg skulle bruke. Var vel egentlig ikke klar for å bruke den musikken jeg valgte, men jeg hadde en kunde som måtte se hva jeg har gjort tidligere. Var egentlig litt redd for at den skulle bli kjedelig siden den avr litt lang og, men jeg fikk vist endel da..
Når kommer shades videoen forresten?
Bokmerker