Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2008
    Svar
    40

Standard Mini trampoline film

Hey,
    Lagde i går en film med en kamerat som er ok på trampoline, lurte på om jeg kan få noe tilbakemelding på den.. Har drevet med film i 4 år nå men på et veldig amatør mesig nivå.

http://sshbng.bay.livefilestore.com/...p.mov?download

Tror linken skal virke..

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Sandnes
    Svar
    142

Standard Sv: Mini trampoline film

Ser at du har 3/4 forskjellige vinkler, men du tar en og en av dem, klipp alle isammen, for det ble kjedelig å se på i lengden. Mulig det blir kjekkere å se på hvis du klipper, men trampoline er ikke interessant for meg, bare så det er sagt. Jo flere vinkler jo bedre, for det gir mer spenning. Grisen som kom passet ikke inn mener jeg.
    Ser du også har en fargekorrigering på det ene klippet (laaangt) og resten ikke, (mulig det var en til), men hvorfor skulle du ha den på? eller, hvorfor hadde du ikke på resten?
    Håper det hjalp litt hvertfall....
    Er andre som kan dette bedre enn meg!
    Canon 7D
    Sigma 30mm 1,4.
    Tidligere: Sulunuu

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    85

Kunne jo også f.eks vært mere triks en en halvlunken salto... Skjønner ikke at du selv kan se på dette engang..

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2008
    Svar
    40

Sitat Opprinnelig postet av Sulunuu Vis post
    Ser at du har 3/4 forskjellige vinkler, men du tar en og en av dem, klipp alle isammen, for det ble kjedelig å se på i lengden. Mulig det blir kjekkere å se på hvis du klipper, men trampoline er ikke interessant for meg, bare så det er sagt. Jo flere vinkler jo bedre, for det gir mer spenning. Grisen som kom passet ikke inn mener jeg.
    Ser du også har en fargekorrigering på det ene klippet (laaangt) og resten ikke, (mulig det var en til), men hvorfor skulle du ha den på? eller, hvorfor hadde du ikke på resten?
    Håper det hjalp litt hvertfall....
    Er andre som kan dette bedre enn meg!
    Tusen takk for den konstruktive tilbakemeldingen! Skal huskes på

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •