Viser resultater 1 til 6 av 6
    Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard The Miracle at Hornsey Tower (kortfilm)

Eksamensoppgave i faget Creative Digital Video ved London Metropolitan University våren 07. Oppgaven var å lage ett minutt video.

Ett minutt versjonen:
    http://www.ia-stud.hiof.no/~henrikso...07/cv_kort.mov

"Liker-best" versjonen:
    http://www.ia-stud.hiof.no/~henrikso...07/cv_lang.mp4

Montasje som viser etterarbeidet:
    http://www.ia-stud.hiof.no/~henrikso...v_montasje.mov
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Tja, hva skal jeg si? Den lengste er i hvert fall den beste. Spesielt at Director's Cut er 150% lenger enn "kinoversjonen". Det er ikke ofte. Jeg hater fargekorrigeringa, han er helt rosalilla i ansiktet - stygt, og jeg stoler ikke på digitale lense flare som svever rundt. Hva var den mørke ballen? Noe en møkkbille har rota bort? Skuespillet var veldig amatørmessig, noe som kommer bedre fram i den lengre versjonen. Lavmål å bruke Scissorhands-melodien - alt for kjent. Hva er det du forteller her egentlig? Siden jeg ikke skjønner den, så gir den meg ingenting - terningkast: 1. Men forklarer du hva du vil si, så kan det hende jeg forandrer mening. Jeg liker det første bildet med månen dog...

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    156

De ytrykkene har lager er enten for tydlige eller ikke tydlig nok
    hvorfor er har dere en ball med i filmen ? ser han syner?

Terningkast = 2

btw som Wang sa, fargan var helt på tryne

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,762

Hvorfor gir folk terningkast? Er ikke hensikten med et terningkast at det skal være noenlunde tilfeldig?

Siden han er på noen veldig spesielle anti-deppressive tabletter, kan jeg forstå at han ser møkkbiller som lyser opp og viser potensielle fremtider. Ser ikke helt hvorfor delen av bildet med dama på tar fyr. Syns det virker kult, mye kulere enn ballen, men det forsvinner så fort. Skuespillet er veldig spesielt, men det kommer altfor dårlig frem at han er lam i beina.

Musikkvalget er kanskje ikke det beste. Mens jeg ser på filmen spør arbeidskollegaen om det er musikk fra Edward Scissorhands, og han var opptatt med å se på American Dad...

Captain
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    685

Dette er den mest proffe filmen jeg har sett på naff tror jeg, jeg ble imponert. Jeg forsto ikke handlingen helt og jeg må si skuespillet hva litt labert, men ellers syns jeg hverken ballen eller fargekorrigeringa ødela. Melodien kan jeg ikke si jeg har hørt før så den passa helt fint for meg. Jeg fikk derimot en følelse av at dette er en midtscene i en større amerikansk eventyrfilm. Om dette er positivt eller negativt vet jeg ikke :P Men filmen var veldig profft laget
    Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
    Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Linken til "Montasje som viser etterarbeidet" fungerer ikke. Ellers var vel filmen grei nok, tatt i betraktning at den kun varte i 1 minutt (noe som er særdeles vanskelig å få til).
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •