En artig greie. Du som laget dataeffektene eller er det noe standard greier til et program?
Mange bilder var kålsvarte. umulig å se hva som skjer. Kunne kanskje gjort noe med det.
Ellers helt ok film
Under vinterferien 2007 ble barna svinaktig lei da vi var hos besteforeldrene. Der var et kamera og jeg hadde med pc'en så vi laget film. 2 dager filming og redigering. Alt etter barnas idé og dialog. Mucho inspirert av videospill cartoon network og lignende.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=D0t-9VShseU[/ame]
En artig greie. Du som laget dataeffektene eller er det noe standard greier til et program?
Mange bilder var kålsvarte. umulig å se hva som skjer. Kunne kanskje gjort noe med det.
Ellers helt ok film
"Effektene" er små clip fra detonationfilms.com... Husker ikke om de var greenscreen eller om de hadde sort bakgrunn. Lagt til i vegas.
Som det står på youtube så var det et kamera og null lyssetting. At det er mørkt rundt dem inne er egentlig like greit da det rommet fungerte som sove rom for 5 jenter... mye Kim Possible, rosa og tyggegummi rundt på gulvet.
Takk for tilbakemeldingen forresten![]()
Jo en bra film. En barne film. Jeg tok ikke jeg målgruppa på filmen. En kul film, hadde jeg vert sju år hadde jeg sett den to gang. Tro jeg.
Effektene er bra nok i den film siden det en barne film.
Regner med at dette var kjempe artig for barna og at de ble fornøyd med resultatet. Dermed en suksess!
Artig liten sak!
Laks
Takk, for det. Du er rett og slett forumets niceguyOpprinnelig postet av StianSvendsen
Flott at noen er motvekt til de semiproffene med hengleppe som frekventerer dette forumet
![]()
Bokmerker