Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Mobbet

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Randaberg ( Stavanger )
    Svar
    242

Standard Mobbet

Heisann.
    Jeg og en kompis lagde en film her i uka om mobbing.
    Planen med filmen var ikke noe skikkelig proff produksjon, men bare for å vise hva som skjer om noen blir mobbet.
    Håper noen av dere kan gi meg tilbakemeldinger på filmen
    Vet om ett par småfeil selv, så det skal bli spennende å se om noen henger seg opp i det.. :P
    Uansett.. Vi går nå i tiende klasse, så det er jo ikke noen proff produksjon som jeg nevnte.. Det var også derfor vi valgte "stumfilm". For mikrofoner o.l er det dårlig med for øyeblikket. Filmen er forøvrig filmet med mitt nye NV-GS180

Kjekt med positive, men selvfølgelig også "gjør bedre" oppfordringer.
    Somsagt er det bare en film som ble laget for å illustrere mobbing, og det var bare for å teste kameraet skikkelig! Ellers beklager jeg den labre kvaliteten, det er jo tross alt YouTube vi snakker om her. Det er forøvrig ikke jeg som er hovedpersonen, men det er jeg som kommer inn helt på slutten.. Og det er jeg som har stått for redigeringen.
    Filmen finner dere her [ame]http://www.youtube.com/watch?v=mYulTPJbyy0[/ame][/url]

Edit: Kontraster, lysstyrker og noen effekter ser jeg ble litt visket bort når jeg rekonverterte fra MPEG2 til WMV for så å derretter legge den på YouTube
    lltid tilgjengelig på www.steffenmedia.no =D

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Standard Mobbet

Syntes filmen i og for seg var fin! Musikken var god, grei redigering. Syntes bruken av kamera varierte veldig; du har fått noen fine bilder, men også mange veldig dårlige, deriblant bildene hvor hovedpersonen går og kamera følger etter - lite stabilisering. Det siste bildet, da hovedpersonen gikk inn i porten og en annen kar kom å hilste på han, syntes jeg ble for mørkt, her kunne du ha gjort mer med justeringer.

Alt i alt var filmen en oppsiktsvekkende og sympatisk film! Keep going.
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •