Siden var ekkel å gå inn på, få vekk den der bakgrunnen, sånn at du kan se ka som står.
Når to gutter begynne å kosa, skrur jeg av. Amtør messigt, sier ikke mer:P
Vi i HessaFilms holder fortiden på å lage en Julekalender kalt Mordet På Julenissen.
Det handler om en gutt kalt Lars...Han er en taper. Da Lars går en tur, støter han på en stor mann med skjegg og lue...Julenissen! Julenissen dør på mystisk vis og folk tror det er hjerteinfarkt. Lars vet at dette ikke er grunnen og undersøker saken. Plutselig er Lars innblandet i et helvete! Han møter rare folk,nisser og andre syke ting på veien!
Dette er HessaFilms første serie på LENGE, vi er 14 år hele gjengen og er ikke så særlig "Proffe". Vi har veldig stort tidspress i og med at det er en Julekalender som skal ha ny episode hver dag hele denne julen. Vi bruker bare 1 kamera og det er et ganske dårlig et. Redigeringen blir gjort i Windows Movie Maker siden vi ikke har tilgang til Pinnacle Studio og After Effects/Adobe Premiere blir for komplisert for oss.
Vi vet at det nå blir klager og MYE dårlig kritikk men legger ut alikevell.
www.Hessafilms.tk (ja det er Piczo...Men får skikkelig snart)
eller rett og slett www.youtube.com
Kom med konstruktiv kritikk!
Siden var ekkel å gå inn på, få vekk den der bakgrunnen, sånn at du kan se ka som står.
Når to gutter begynne å kosa, skrur jeg av. Amtør messigt, sier ikke mer:P
ok.... du bruker Piczo....
uansett hva du gjør, så får du IKKE en Piczo side til å bli fin!
venligst bare legg ned hele møkka... bruk heller det jeg har
www.home.no/frozen-carrot
Home er kjempe bra! + at du får FTP gratis
he meaning of justice can change from one day to the next.
A professional solider never brings justice into the battle.
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
enig med han, piczo er bare rot :?
Piczo suger tiss! Bare for rene amatører :idea:Opprinnelig postet av drunkenM
eller ansett en web master som er kanon flink, sånn som jeg gjorde :wink:
www.royalpicture.org
har fått kunder takket være hjemmesiden jeg![]()
Den adressen, .tk får jeg ikke sett. Ingen .tk-sider vil la seg åpne. Antakeligvis ISPen min som sperrer skvipet, men likevel..
Som nevnt over - å hyre noen til å gjøre det, og gjøre det skikkelig, er vel anvendte penger, om du ikke har kompetansen til det selv.![]()
Hvis Hessafilms.tk ikke funker prøv www.hessafilms.piczo.com
eller www.hessafilms.moo.no![]()
Tips akkurat der. Med Piczo ser alt amatørmessig ut. Uansett.
Dessuten er det overfylt med reklame. Nå har jeg Adblock, men uansett.
Jeg skumleste bare, og når jeg så Piczo var det rett før jeg avbrøt. Piczo er greit nok til bare pure bilde-side. Men ikke en seriøs side som representerer deg. Jeg liker best å lage hjemmesidene selv, men det finnes mange alternativer som er gratis og ferdig laget. Freewebs foreksempel har en masse templates vet jeg. Da ser det en del proffere ut.
http://www.freewebs.com
Ellers er TK også ganske dårlig. Brukte .TK før, men gikk over til moo.no ettersom dette er mye raskere. TK tar svært lang tid. I tillegg til det så må du vente svært lenge før siden vises (reklame) om du har popup-blokker. Ellers får du opp et popup vindu (IE foreksempel).[/url]
lltid tilgjengelig på www.steffenmedia.no =D
Å suge tiss er ikke nødvendigvis bare for amatører, noen gjør en svært pengeinnbringende karriere på denne måten. I noen tilfeller gir det også kjendistatus blant ymse nettsurfere. Det er viktig å erkjenne hvor mye lysere noens tørre, dyppeløse liv blir, grunnet disse kuksugende individene.Opprinnelig postet av Thonhaugen
Bokmerker