Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 20 av 20
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    61

Standard Mordet På Julenissen!

Det er en som holderpå å lage en .no side, men denne er bare midlertidig...
    Vi har også ne www.hessafilms.moo.no

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Denne topicen kom ut på feil spor, altså: det var vel ikke siden han ville ha kritikk på, men julekalender episodene. Kan starte jeg!

For meg virker dette som et impro-prosjekt. Kjedelig handlinger all over, mye dårlige bilder, upassende musikk, kjedelig redigering. Nå var vel ikke dette akkurat konstruktiv kritikk - heller destruktiv; men jeg sa min personlige mening.

Anyway, jeg syntes dere burde endre introsekvensen[e] på selve episoden[e]. For meg virker dette som noe enkelt photoshop materialet; En enkel font, hvor dere har pøncha på med outher glow. Noe som ikke gjør seg på film. (med visse unntak)

Men selvfølgelig, dette var jo morsomt! Stå på gutter
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    61

Standard Endelig...

Endelig en som skjønte at det var serien vi ville vise frem!

Ja, kan vel si at vi er NOOBS men prøver da ihvertfall, og det med introen...Vel vi har ikke noen som kan After effects og slikt enda...

Cadet 4
    Medlem siden
    Dec 2006
    Svar
    17

likte ikke julekalenderen med hvis du vil ha et tips ikke bruk pixzo :cry:
    Kz

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Siden deres er for plagsom til å lese. Jeg kunne så vidt lese med grønn/hvitt bakgrunnen med svart tekst. Gir altfor dårlig kontrast og nesten uleselig hos meg. Det gir meg ikke lyst til å lete etter filmene deres. Dere burde heller legge ut direkte link til filmene på første post, så slipper vi å gå inn og lete på siden deres. Jeg gidder i hvertfall ikke før en ordentlig link til filmen.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    61

http://pic3.piczo.com/HessaFilms/?g=20067037&;cr=3
    Der er alle episodene.. Vi har slitt med tidspress, på å lage 1 ep. hver dag.. noe som har ført til problemer i det siste...
    Skulle gjort det 5 ganger bedre, visst vi hadde hatt bedre tid.. Men takk for at du prøver å få kritikken på serien, ikke nettsiden .

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    53

jeg syns dette ble mest en kritikk side av piczo...ikke det at jeg liker piczo...jeg foretrekker home...men jeg er enig med at du skulle hatt direktelink til siden og ikke bare til youtube...da må vi vel begynne å søke og noe greier....men uansett....jeg klarer ikke å åpne siden med filmen din...
    Sagspon...Ja...Eh...Det er gøy...

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    61

Visst du kommer inn i det hele tatt og det er bare bakgrun der.. så er det bare å vente en stund ( spør hvilken linje du har da.. ) for det er mange episoder, noe som tar en stund og loade..

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Alle disse kommentarene i denne tråden (sikkert over halvparten) dreier seg om en helt annen diskusjon. Nemlig rundt web-programering/design:

Sitat Opprinnelig postet av christer_aa
    Siden var ekkel å gå inn på, få vekk den der bakgrunnen, sånn at du kan se ka som står.
    Sitat Opprinnelig postet av Spike
    enig med han, piczo er bare rot :?
    Sitat Opprinnelig postet av Thonhaugen
    Piczo suger tiss! Bare for rene amatører :idea:
    Sitat Opprinnelig postet av christer_aa
    eller ansett en web master som er kanon flink, sånn som jeg gjorde :wink:

www.royalpicture.org

har fått kunder takket være hjemmesiden jeg
    Sitat Opprinnelig postet av OlaHaldor
    Som nevnt over - å hyre noen til å gjøre det, og gjøre det skikkelig, er vel anvendte penger, om du ikke har kompetansen til det selv.
    Sitat Opprinnelig postet av steffenz
    Tips akkurat der. Med Piczo ser alt amatørmessig ut. Uansett.
    Dessuten er det overfylt med reklame. Nå har jeg Adblock, men uansett.
    Jeg skumleste bare, og når jeg så Piczo var det rett før jeg avbrøt. Piczo er greit nok til bare pure bilde-side. Men ikke en seriøs side som representerer deg. Jeg liker best å lage hjemmesidene selv, men det finnes mange alternativer som er gratis og ferdig laget. Freewebs foreksempel har en masse templates vet jeg. Da ser det en del proffere ut.
    http://www.freewebs.com

Ellers er TK også ganske dårlig. Brukte .TK før, men gikk over til moo.no ettersom dette er mye raskere. TK tar svært lang tid. I tillegg til det så må du vente svært lenge før siden vises (reklame) om du har popup-blokker. Ellers får du opp et popup vindu (IE foreksempel).[/url]
    Brukeren som starta diskusjonen har posta et innlegg i "tilbakemeldinger på filmene dine", ikke "webdesign-forumet"! Husk det når dere gir tilbakemeldinger a... En filmskaper trenger ikke være god på webdesign! Tror dere noen av "de store" regissørene engang vet hva html er for noe? Det tror ikke jeg... Greit nok hvis han skal spre filmene sine rundt for å promotere de... Da må han ha en webside, og da må han kontakte folk som kan det, hvis han ikke kan det selv... Men dette handler jo ikke om det! Dette handler om en julekalender!!! En film! En historie! Om bare folk som er interesssert i å lage film kunne få konsentrere seg om akkurat det (det historiemessig, god bruk av kamera, lys, klipp osv...) i stedet for alt annet teknisk dilldall som ikke har noe med historiefortelling å gjøre... Da hadde jeg blitt glad!

En kommentar er derimot hvert å nevne:
    Sitat Opprinnelig postet av Melwasul
    Siden deres er for plagsom til å lese. Jeg kunne så vidt lese med grønn/hvitt bakgrunnen med svart tekst. Gir altfor dårlig kontrast og nesten uleselig hos meg. Det gir meg ikke lyst til å lete etter filmene deres. Dere burde heller legge ut direkte link til filmene på første post, så slipper vi å gå inn og lete på siden deres. Jeg gidder i hvertfall ikke før en ordentlig link til filmen.
    Denne er litt essensiell fordi den poengterer at det er vanskelig å i hele tatt finne filmene en ønsker tilbakemelding på, og at en direkte link hadde vært mye bedre... Og det er selvfølgelig sant... Det beste, når du ikke vil fokusere på hjemmesiden din er å poste en direkte link til filmen...

Men overall: Hvis du vil fortelle en historie via film, så gjør DET! Og ikke masse annet dilldall bare fordi alle andre gjør det... Drit i hjemmeside og masse effekter hvis det ikke er det du egentlig vil! Sånn, der fikk jeg ut litt frustrasjon jeg har bygd opp over en stund....
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    61

Standard hehe

Hehe takk for det :P
    Jaja jeg VET at Piczo suger rumpe, vi har en person som holder på med skikkelig nettside for oss og denne er snart ferdig!

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •