Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Haugesund, Norge
    Svar
    72

Standard Musikkvideo: B . O - I'm Gone

Nå er jeg etter en lang tids arbeid ferdig med musikkvideoen I'm Gone. Ønsker tilbakemeldinger på musikkvideoen om hva som er dårlig, hva som var bra og hva jeg kan forbedre. Konstruktiv kritikk med andre ord.

Musikkvideoen er produsert på nullbudsjett og det er på det meste tre stykk som har arbeidet på settet på en gang, altså et veldig lite crew. Med tanke på dette, er jeg fornøyd med resultatet.

Musikkvideoen I'm Gone:
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZyoDlMGGGD4"]YouTube- B . O - I'm Gone (Official Music Video Directed by Andreas D. Jensen) (HD)[/ame]

Lieutenant Commander fullbartender sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Norway/Vestfold/Oslo
    Svar
    217

Standard

Ser ut som bra nok lyssetting, filmingen funker greit, stilen holdes gjennom hele musikkvideon.. Kunne godt vært litt mer spennende bakgrunner, flere locations som gir fasinasjon i stedet for nøytralitet- lite spennende. Anyhow, det er bare smak og behag. Bra musikkkvideo, elendig musikk =)
    Sist endret av fullbartender; 22nd December 2009 kl 22:40
    www.kkbfilm.no
    www.vimeo.com/user3576675
    www.youtube.com/fullbartender
    www.bagamoyo.no

Canon 7D
    SONY HDR-FX1 - Soon 2 be proud owner of RED EPIC-S
    RÖDE NTG-3
    BACHTEK DXA-6A
    MB Pro 17" - 3,06 Ghrz - 8Gb RAM
    Steadicam Merlin

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard

Virker veldig ordinært og traust. Det jeg stusser mest over er hvor seriøs det virker som han synes han er - og så kaller han seg Body Odeur. Høres ut som et køddenavn. Nesten bedre om han kalte seg BS. Men til hans forsvar så er han vel så dårlig i engelsk at han ikke vet hva forkortelsen står for.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Haugesund, Norge
    Svar
    72

Standard

Enig i det, fullbartender. Slet en del i postproduksjon med klipp og jeg ser det enda bedre i ettertid at det er litt lite liv og at det blir tamt til tider.

Kenny Wang, jeg spurte om konstruktiv kritikk til musikkvideoen, ikke til sangen.

Ellers hadde det vært fint med flere tilbakemeldinger.

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Alfen92 Vis post
    Kenny Wang, jeg spurte om konstruktiv kritikk til musikkvideoen, ikke til sangen.
    Tilbakemeldingen var: "Virker veldig ordinært og traust." Resten var en tanke rundt artisten. Med min første setning mente jeg at det på mange måter ikke var noe å tilbakemelde fordi den føltes ekstremt vanlig og kjedelig. Den var liksom så midt på treet at den ikke lot seg vurdere. På en måte er det positivt siden du da ikke har gjort noen store feil, på en annen måte er det ille fordi du ikke har noe særegent preg over den eller noen hint om profesjonalitet bak kamera.

Lieutenant Kim Lopez sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Jessheim/oslo
    Svar
    96

Standard

Flere veldig fine bilder innimellom, likte godt de i tåka på jordet!
    Jeg sliter litt med klippen... den burde nok gått litt mer etter rytmen, men kan jo kanskje bli vanskelig når innholdet er såppas rolig..
    Han virker veldig usikker, og jeg kjøper ikke han som artist i det hele tatt. Han har hele tiden et utrykk som nesten skriker ut: "Herregud, håper jeg ser gangster og kul nok ut nå... håper jeg ikke ser teit ut ass..."

Men! flott foto i flere bilder her!

må bare legge til:
    Hvorfor går rapperen og setter seg i en busk??? skal han røyke hasj? eller funderer han over livet? denne scenen var merkelig.
    http://www.imdb.com/name/nm2949170/
    Fagassistent: Regi / Grip / Rekvisitt / Scenografi / Lys / Prod

Dette er en ny bruker for USTABIL-KIM.

Lignende tråder

1. musikkvideo
    Av FXMasacre i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 5
    Siste tråder: 15th September 2008, 22:40
  2. Musikkvideo
    Av bajazz i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 14
    Siste tråder: 17th July 2008, 09:17