Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13
    Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    75

Standard Musikkvideo- Komme Meg Vekk

Skoleprosjekt

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=C0GTBnJoUeA[/ame]

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Videon er forsåvitt rytmisk fin og bildene er ok. Så den fungerer. Men jeg får personlig vondt igjennom hele kroppen av sånn rap greier. "yo hva fuck skjer homie" greier er så latterlig teit. Hjelper ikke at de gjør tilbakestående hånd bevegelser hele tiden. Så den var litt vond, men som musikkvideo fungerte den jo helt greit. Fint klippet,men litt kjedelig innhold kanskje?

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Ålesund, Vatne
    Svar
    148

Veldig bra musikkvideo! Så veldig proff ut. Heller ikke noe fan av norsk rap, men er vel mest det filmtekniske vi skal ha en mening om.
    idet Film Productions
    www.eidetfilm.net

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

Den så utrolig proff ut, selv om jeg bare så 30 sekunder før øra mine begynte å blø.
    Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!

"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino

DT
    DT er offline
    Lieutenant
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    bodø
    Svar
    99

Enig med oletheking, men det kunne vært litt artigere innhold ja
    Mvh Daniel

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Nå har ikke jeg noe imot rap. Det er ikke noe jeg hører på til daglig. Men det skjærer ikke i ørene. Norsk rap fungerer også greit. Men jeg kan ikke si meg enig i at den ser proff ut. Den er håndholdt og plagsom. Slike videoer er gjerne håndholdt. Men denne virket litt tilfeldig håndholdt om du vil. At gutta har fått med seg alle kidsa i nabolaget til å stå foran en gul lyskaster og veive med henda gjør det ikke til en proff video. Jeg ser dog at dere har truffet en del av strengene som negrene i USA spiller på, så rent oppbyggingsmessig, så er den vel nesten klin lik alle andre slike videoer. Det er noen som kaster armene sine inn foran linsa og rapper med luer og hettegensere og det kryssklippes med noe "hjemmefoto"-aktige greier hvor rapperne gjør et eller annet teit på fritida si. Altså lite banebrytende, men helt fungerende. Jeg fikk dessuten ikke følelsen av at gutta hadde noe lyst til å komme seg vekk uti fra det de opplever her. Kanskje vært en fordel om de opplevde litt mer plagsomme ting enn bare å falle stums på stumpen på glattisen. Jeg kan forstå at innvandrere ikke har helt den samme balansen som vi som har nedarvet gener av snøfolk i flere tusen år. Videoen føltes dermed veldig lite gjennomtenkt ut. Aner at dere bare har dassa rundt med kameraet og filmet dem i aksjon. Angående veivingen med armene i rapping: Ja, det ser jo ganske fjollete ut, men jeg mener at det er et kjennetegn for rapping, og at det ikke egentlig funker helt uten denne veivingen. Det ser idiotisk ut og headbange og spille luftgitar også, men det hører liksom hjemme i metallverdenen. Rocketrommiser må få lov til å slenge rundt på det lange tjafsete håret sitt, og rapperne må få lov til å late som om de har parkinsons. Det er noe av sjarmen. Lene Aleksandra kan ikke bare slutte å riste på muggene sine hun heller. Og man kunne ikke bare be Michael Jackson slutte å moonwalke selv om han var på jorda. For å oppsummere. Helt grei video med god forståelse av hva som gjør en rap-video til en rap-video, men kanskje noe laber og lite gjennomtenkt utførelse.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Mo i rana
    Svar
    212

Jeg kan forstå at innvandrere ikke har helt den samme balansen som vi som har nedarvet gener av snøfolk i flere tusen år
    tihi... "Word." Får å bruke et passende utrykk.
    ulken. boy wonder....

Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    75

yes Kenny Wang..

Nydelig tilbakmelding..

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Mo i rana
    Svar
    212

så denne akkurat nå på voice tv!? Usikker på hva programme het, men hun nordlennings bærta snakka noe om lære mere om film?. Går vis i reprise kl.22:00

Edit: Såg mye bedre ut på tv'n, en på youtube!
    ulken. boy wonder....

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Lillehammer
    Svar
    198

kan du ikke laste opp en mindre komprimert versjon et eller annet sted? ble veldig nysgjerrig

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •