Denne musikkvideon var rett å slett kanon
Bra utstyr du har da
Du har potensiale til å bli stor !!
Heisann!
Da er jeg ferdig med denne etter noen timers klipp og fargekorrigering. Hadde et lite budsjett på 3000 kr. Skutt på Canon XH-A1 med SG pro. Noen klipp uten SG'en.
Går VG1 medier og kommunikasjon og er 16 år gammel, så har mye å lære. Kom derfor med konstruktiv tilbakemelding!
Takk.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QdpTdFXsa6I"]YouTube - Red Little Greenhouse - Trapped Inside[/ame]
Denne musikkvideon var rett å slett kanon
Bra utstyr du har da
Du har potensiale til å bli stor !!
Veldig bra jobba. Stilig video! (og musikk) =)
Canon 7D
Sigma 30mm 1,4.
Tidligere: Sulunuu
Ingen flere som har noe ris eller ros å gi?
Først vil jeg si at det var en flott video til å være første året på vgs! bra jobba
noen kjappe ting jeg la merke til: Endel bilder som er ustabile, ser dere har en dolly på blant annet 0:42. Hvorfor ble ikke den brukt på feks 1:02?
Hvorfor er gitaristen plutselig inne i et hus (1:09) og rett ut i båt igjen når vi fra før har bare naturbilder?
Klarer ikke helt å se hva klippet på 2:53 skal ha frem
Avslutninga var kanskje litt brå, jeg ville ha brukt dollyen og kjørt ut av scenen.
Papirlapper kunne dere unngått å bruke. Skal dere få frem noe med ord, prøv å få ordene til å passe med landskapet. Lappene ser så tilfeldige ut.
Føler gitaristen har hovedrollen i denne filmen, hvorfor det?
Ellers flott CC, bruk av fokus og varierende vinkler.
Tusen takk for en flott tilbakemelding, pgnja!
Dollyen ble kun brukt helt i introen og når gitaristen kommer til drivhuset. På 0:42 ble det filmet fra bil. Grunnen til at vi ikke brukte dolly/walkam/bil på vokalscenene i byen var fordi vi ble enige om å ha den håndholdte stilen på de klippene.
Klippet på 1:09 inne i hytta var egentlig ment som at han gikk inn for å se om det var noen tilstede, for å eventuelt spørre om lov til å låne båten. Vet at det kom veldig dårlig frem, så jeg kunne nok med fordel ha droppet det klippet.
Disse lappene var i utgangspunktet med bare for å forvirre. Ingen spesiell grunn egentlig, men bandet liker litt uforutsigbare og absurde ting, så dette var da noe vi valgte å ta med.
Avslutningen er nok litt brå ja, og der har jeg tenkt selv at jeg skulle hatt et oversiktsbilde til slutt.
Gitaristen har hovedrollen i filmen. Ikke av noen spesiell grunn, for det kunne vært hvem som helst andre, men det bare ble han. Jeg følte også at det ville bli merkelig å ha han i introen uten å følge opp med hans "reise" litt mer detaljert enn de andre. Jeg mener også at å fortelle alle medlemmenes reise like detaljert ville blitt litt.. kjedelig kanskje?
Men uansett, tusen takk for konstruktiv kritikk! Det gjør meg oppmerksom på ting jeg kanskje ikke tenkte på
Fortsett!
Bokmerker