Viser resultater 1 til 9 av 9
    Lieutenant
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Rogaland, Sandnes
    Svar
    119

Standard Musikkvideo: Repent - Desert

Hei!

Er akkurat ferdig med en musikkvideo til metalbandet "Repent". Vil gjerne ha tilbakemeldinger!

Regner ikke med at dette er en musikksjanger som er veldig behagelig å høre på for sarte musikkører, så jeg vil helst ha tilbakemeldinger på selve videoen.

YouTube- Repent - Desert [Official Video]
    Fishbox Media

Canon 5D Mark II + Redrock DSLR Cinema Bundle

Lieutenant
    Medlem siden
    Sep 2009
    Svar
    132

Standard

Ja, du kan bare glemme tilbakemelding på lyden for jeg skrudde på mute med en gang!
    Det eneste jeg kan si er at den ligner veldig på mange andre Death-metal musikkvideoer jeg har sett. Den står ikke ut for å si det sånn.
    Kamerabevegelser har du mestret ganske bra og du skjønner med en gang (tilogmed uten lyd) at det er en death-metal musikkvideo du ser på.

Cadet 4
    Medlem siden
    Mar 2010
    Svar
    19

Standard Kult.

Dette ser veldig bra ut, og i forhold til musikksjangeren ser bildene veldig riktig. Fin klipperytme og kule bilder. Jeg synes dette ser proft ut.
    Det vil selvfølgelig alltid være noe småpirk å sette fingeren på,
    men helheten ser kul ut den

Er du student på MPA på HIG?

Lieutenant
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Rogaland, Sandnes
    Svar
    119

Standard

Hei!

Takker for fin tilbakemelding. Er nok ikke det nei, går første året på medier og kommunikasjon.

Vil gjerne ha flere tilbakemeldinger!
    Fishbox Media

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    Rena, Hedmark
    Svar
    199

Standard

Jeg også skrudde på mute etter 30 sek da jeg ikke skjønte noe av det de sang uansett. Når det er umulig å forstå språket er det viktig å fortelle en god historie med bilder. For å være ærlig så skjønte jeg null og niks av historien. Mulig det er jeg som er treg, men jeg kan kun se to forskjellige bilder. Et fra en fin location med bandet og et fra hvor vi følger denne fyren i et øde landskap. Har en følelse av å se det samme landskapet fra den samme vinkelen i ca alle bildene. Om du ikke ville skifte location så kunne du iallefall skiftet kameravinkler. Actionfylt musikk, men lite adrenalin å spore i musikkvideoen. Det er også dumt at trommespilleren slår på slagverket som om det var mingvaser.

Positivt er jo at du absolutt har klart å lage en fet look på gradinga, smoothe kamerabevegelser og fin dybdefølelse på location. Tydlig at du er mye bedre som fotograf enn som regissør
    - Keep working hard and you can get anything that you want

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Sandnes
    Svar
    142

Standard

meget meget bra! Utrolig kult foto, grading etc som tidligere sagt, og ikke minst locationen!

Den historien utenom der bandet var forstod jeg ikke, men den kan ha sammenheng med teksten-mn ikke min musikksmak så teksten var vanskelig å forstå, men det er mitt problem, målgruppen forstår det vel mere Er forsåvidt enig i trommespillingen, men jeg ser ikke så mye negativt ved det utenom at det kan fort krasje med musikksjangeren iogmed det ikke akkurat er jazz

Veldig bra jobba, filmene dine blir bare bedre og bedre Keep ut the good work!
    Canon 7D
    Sigma 30mm 1,4.
    Tidligere: Sulunuu

Lieutenant
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Rogaland, Sandnes
    Svar
    119

Standard

Kjekt med to fine tilbakemeldinger!

Det jeg kan tilføye her er at sidestoryen har endel med teksten å gjøre. Ikke noe genialt plot i sidestoryen av noe som helst slag kan jeg ærlig innrømme, men den er med på å skape en stemning for dem som hører teksten og liker musikken.

Er foto som har blitt min greie opp igjennom, så at det skinner igjennom er nok som forventet.

Veldig gøy å høre tilbakemeldinger! Fortsett gjerne
    Fishbox Media

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Standard

For min del går jeg ikke lenger en til Black og nok om det. Grei video, savnet litt nærbilder av instrumenter, evt. shots fra siden av bandet, kanskje en anelse mer dystert i kjelleren der, mørkere vegger f.eks. Av en eller annen grunn så syntest jeg alltid det er litt kræsj med slik musikk og grupper som ikke har skikkelig image ennå (sminke, mørke klær, ect)

Han fyren skjønte jeg lite av, men som du sa det står i texten Litt heftigt jordskjelv på slutten der, men det er vell ganske standard på slike videoer.

Filmet du denne med Mark II'en?

PS: Fiks hjemmesia di, kall filen for index.html

Overall, lag det mørkere
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Lieutenant
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Rogaland, Sandnes
    Svar
    119

Standard

Takker så mye for tilbakemeldingen! Bandet er mer progressivt enn deathmetal og ville ha ett litt lysere preg over videoen.

Alt er filmet på 5D Mark II med EF 50mm f1,4 og L 24-70mm f2,8. Den ene lille slowmo sekvensen er skutt med hvx 200 og SGblade.

Ah, fikk fikset hjemmesiden, takk skal du ha!

Varierende tilbakemeldinger, veldig kjekt! Fortsett gjerne
    Fishbox Media

Lignende tråder

1. Syk Musikkvideo
    Av Fredo i forumet Reklame !
    Svar: 4
    Siste tråder: 2nd May 2008, 21:33
  2. WIP: Musikkvideo
    Av HenrikSolberg i forumet Reklame !
    Svar: 5
    Siste tråder: 26th April 2006, 09:41
  3. Musikkvideo(er) til UKM
    Av Thonhaugen i forumet Regissørenes og manusforfatternes forum
    Svar: 23
    Siste tråder: 24th February 2006, 14:35
  4. Musikkvideo!
    Av Anette i forumet Generelt
    Svar: 0
    Siste tråder: 12th January 2006, 12:59
  5. Musikkvideo
    Av Erik Bakk i forumet Kjøp av tjenester (annonser)
    Svar: 2
    Siste tråder: 18th April 2005, 12:48

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •