EKSTREMT BRA! Noen av dolly scenene ristet litt, vet ikke om dette var meningen. Kunne brukt litt mindre "ute av fokus vignett". Ellers, ekstremt bra!
- Dilorko
Heisann!
Har hatt et to ukers langt filmprosjekt på skolen der oppgaven var å lage en musikkvideo.
Vi valgte å bruke Kaizers Orchestras sang "På Ditt Skift".
NB: Det er skuespillere og ikke Kaizers som opptrer i filmen, hvis det skulle være noen tvil, hehe.
Idé: Fredrik Fornes
Regi: Kjetil Bjørnevik
Manus: Kjetil Bjørnevik
Foto: Kjetil Bjørnevik
Etterarbeid: Kjetil Bjørnevik
Vokalist: Fredrik Fornes
Andre-vokalist: Werner Vatland
Andre-vokalist: Joachim Sørensen Erga
KGB-agent: Johannes Skibeli Herrem
KGB-agent 2: Øyvind Larsen Runestad
Doktor: Gjert Meling
Utstyr:
Sony HDR-FX 7
Manfrotto 516,545BK with 516 Head
Raynox wide angle conversion lens 0,3x
Trackdolly
Programvare:
Adobe Premiere Pro CS4
Adobe After Effects CS4
Magic Bullet Looks
Hadde vært kjekt med noe feedback og konstruktiv kritikk.
//Kjetil Bjørnevik
EKSTREMT BRA! Noen av dolly scenene ristet litt, vet ikke om dette var meningen. Kunne brukt litt mindre "ute av fokus vignett". Ellers, ekstremt bra!
- Dilorko
Kamera: Canon DM-XM2 . Sony DCR-HC37
Post-production: Final Cut Studio 3
Lyd: Diverse mikrofon utstyr . Zoom R16
Tusen takk for det! Vet noen av dollyshotsene på rullesteinsstranden rister litt, det er fordi dette er som sagt en rullesteinsstrand så det var ekstremt vanskelig å få satt opp tracks stabilt. Jeg valgte å bruke shotsene likevel fordi jeg ikke synes det har så mye å si for filmens helhet.
//Kjetil Bjørnevik
For min del kunne dere brukt mindre/ så og si ingen vignettering for fokusen. Denne ble litt i overkant. Lip sync'en var heller ikke 100% optimal. (kan ha med at den er embed'et her på siden, men noen ganger var den rimelig ute av takt)
Ellers fine bilder. Likte scenen i heisen med overgangen til gassmasken. Flott med stilreint uttrykk, og ikke bare masse effekter.
Hvilken skole/klasse er dette fra?
Ja, ser det med vigneteringen. Grunnen til at jeg har valgt å bruke dette er fordi jeg ville prøve å lage en slags "fortsettelse" av Kaizers "Evig Pint" der dette er brukt mye. Ble kanskje litt i overkant kan jeg si meg enig i.
Jeg går andre året på Randaberg VGS, like ved Stavanger.
ok
Går selv på Hetland vgs, 3. året.
Bokmerker