vell, tror ikke flammen er så rød, den "Lyser" nok mere opp. Å du burde ha et flash av lys som reflekteres i ansiktet o.s.v
I går satt jeg å lærte meg hvordan man skulle lage muzzle flash, eller munningsflammer. Her kommer resultatet:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=rlbSzZyVaRM[/ame]
Dette er gjort i vegas, å det er første gangen jeg har gjort noe slikt. Kom gjerne med tilbakemeldinger om hva som kunne vært gjort bedre, for at det skal se mer realistisk ut. Ellers hyggelige kommentarer![]()
vell, tror ikke flammen er så rød, den "Lyser" nok mere opp. Å du burde ha et flash av lys som reflekteres i ansiktet o.s.v
Det var litt av en rekyl.
enig med ustabil-Andreas. Den skal ikke vaere saa veldig rood/ oransje. Faa litt mer lys inn i den. Da blir det bra vet du![]()
he passion of making film.
Noen idè om hvordan man skal få mer "flash" ?
Mer gul og hvit farge....?
Det spoors helt hvor du lager de muzzleflashene det. Jeg lager mine i After Effects.
Der bruker jeg vanlig gul og hvit farge, men jeg legger en adjustemt layer over alt sommen. Paa adjustment layeren legger jeg paa en levels.
Da blir alt myere lyserer. Har aldri poovd meg paa vegas, saa kan dessverre ikke hjelpe deg der. Men hvis du har Ae, kan jo jeg lage en liten tutorial.
Dole
he passion of making film.
Ja, kan du lage en tutorial? Det hadde hjulpet meg åPrøvd det fra flere sider. Sitter med det samme som SnurkeN(:
Hvordan få annsiktet mer opplyst under flammen? markere og lyse opp den delen? Om det er mulig:P
hakka Production!
Har AE ja, så det hadde nok ikke vært så dumt om du kunne laget en tutorial![]()
Du opererer i Vegas? I tilfelle; kopier klippet du skal "flashe", og legg i en ny videolinje under orginalen. Så tar du cookiecutter og tar bort litt av orginalen, og pass på å få sirkelen/ovalen/firkanten(hva enn du måtte velge) til å få en smooth overgang bort. Velg "remove selection".Opprinnelig postet av SnurkenMedia
Så tar du colorcorrector og booster opp lysstyrken i kopien, og spiller av. Da vil det området du fjernet fra orginalen bli lyst opp. Men pass på at de ligger rett under hverandre da :wink:
Bokmerker