Viser resultater 1 til 7 av 7
    Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    85

Standard "Nådeløs" - TV-serie pilot episode

TV-serie pilot episode, produsert på Noroff 2.året filmproduksjon, Oslo. Det er desverre noen få lydproblemer (lyd blir plutselig borte på ene sida) og lyden er generelt stillt altfor lavt. Men det er bare å skru opp lyden. Dette er små fix som vi skal ordne på i januar, samt muligens ta et par av scenene på nytt grunnet dårlig location og ufokus i bilder.

[ame=http://vimeo.com/2611145]http://vimeo.com/2611145[/ame]

For litt større bilde, trykk på fullskjerm modu eller gå direkte til vimeo siden:
    Kode:
    http://vimeo.com/2611145

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    47

Standard Sv: "Nådeløs" - TV-serie pilot episode

Det må jeg si var noe av det mer profesjonelle jeg har sett på dette forumet.

Hvis det er noe jeg kan klage på må det være at lyden til tider er litt lav og at hovedpersonen er litt for passiv. Han mener for lite og er litt for likegyldig ovenfor sin egen skjebne. Det er mange som er sånn i den virkelig verdenen, men det gjør seg bare litt dårlig på film. Når han selv ikke bryr seg om hvilkene valg han tar, hvorfor skal seeren det?

Men som sagt, mesterlig gjort.
    This is a private conversation between me and the world!

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    85

Takk skal du ha..

Jeg er enig i det med at hovedkarakteren kan virke ganske passiv. Vi har kun brukt amatører uten noen som helst erfaring. Dette er et regi valg, jeg har stått for foto og lys siden av dette prosjektet.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    85

Nesten 100 view's, og kun én kommentar..

What gives?

Lieutenant
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Rogaland, Sandnes
    Svar
    119

Dette ser veldig bra ut. Er enig i skuespilleren er litt passiv og det virker for meg ganske unaturlig, men som sagt, det ser veldig bra ut sånn generelt. Bra foto, og veldig mye bra lyssetting.

Mener jeg leste at dette var skutt på hvx ? Hvorfor ikke laste opp i hd på vimeo ?

Fishbox Media

Canon 5D Mark II + Redrock DSLR Cinema Bundle

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    85

Ja det stemmer vi har skutt på hvx200 og i 1080. Kopien jeg har er ikke full hd, så det ble som det ble..

Cadet 4
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    15

Klarer å holde stilen oppigjennom hele filmen, og det er veldig bra. Jeg får en liten "gangster" følselse. Er noen få ting å pirke på men det er allerede sagt. Alt i alt, det er på høyt nivå i forhold til vanlige norske filmproduksjoner. Godt jobba!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •