-
11th November 2010, 23:50
Cadet 4
No Mercy in Fyrkjelleren
Jah.. Vi bestemte oss for å lage ett bidrag til en konkurranse. Temaet skulle være "trapped". Vet ikke om så mye mer å si. :P
http://www.youtube.com/watch?v=8NX6oCCdxxA
Vi vant ikke noen priser, men de sa opp noen som var veldig nære, og vi ble sagt opp der. ^^
Vi begynte å tenke på å lage enda en da det var bare 16 timer igjen før konkurransen ble stengt. Innen de 16 timene måtte vi planlegge, filme og redigere.
Redigeringen foregikk midt på natten, så den ble ikke særlig bra, og noen scener ble helt forferdelige.
Her er den i hvertfall:
http://www.youtube.com/watch?v=Lfv6tfuSJwo
(Og siden vi ikke hadde mye tid på oss, så gjorde vi det som først kom inn i huet på oss, så den er egentlig ikke særlig morsom heller)
Vi begynte å lage den første videoen da det var 3 dager igjen av konkurransen, så vi fikk ikke mye tid til redigering eller planlegging.
Til Jul skal vi nok gi litt mer innsatts. 
Det hadde vært fint med tilbakemeldinger, så vi vet hva mer vi kan forbedre.
-
12th November 2010, 22:45
Sv: No Mercy in Fyrkjelleren
Synes det er en del potensiale i en del av teknikken dere bruker. Bla foten som går forbi kamera når guttungen er i kjellern. Men jeg synes dere kanskje har hatt det litt for gøy i effekt-mappa, og kanskje brukt jump-cuts effektene litt i overkant for mye? Begynte etterhvert å se ut som en stop-motion animasjon ... ! Skulle også gjerne sett litt mer spennende vinkler, og bedre lyd fra selve opptakene(musikken dominerte for mye!). Litt for mørkt kanskje, en vil gjerne kunne se noe av hva som foregår der! Selve plottet var heller ikke veldig engasjerende synes nå jeg. Men jeg ser dere har forståelse for mye av klipping, og en viss trang til å vise frem AE(?)-skillsa deres med skriften i starten(litt for fancy?) og jeg synes dere hadde en del interessante bilder(spesielt i starten)! 
Nacky
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker