Takk for gode tilbakemeldinger fra begge!
Threethumb: Gøy å høre at du merker deg spesielt de tingene som få andre har lagt merke til forut. Tydelig at folk som ser filmen biter seg merke i ganske så forskjellige ting, noe som i og for seg både er en positiv og negativ ting. Men kanskje positiv så lenge budskapet uansett kommer igjennom?
Hva deltar du med i Amandus? Har aldri vært med før, så det blir spennende å se hva andre har å bidra med. Lykke til i alle fall!
Wigand: Vet ikke om du var ironisk, men mente å formidle at jeg har brukt ganske kort tid på den, for å rettferdigjøre deler av produksjonen som ikke er helt gjennomførte. Men dét er vel i grunn like teit å si ;-) Men ja, skulle gjerne brukt lenger tid. Om ikke annet fått tid til å pusse linsa i ny og ned. Du kan tro jeg har irritert meg over rusk i redigeringa opptil flere ganger!
Edit: Så ikke den siste kommentaren din, Threethumb. Har du noen tanker om hva jeg eventuelt kunne gjort for å gjøre det mer tydelig? Har vurdert en diskre "flashback" når han ikke klarer å ta tak i noteheftet, men er også redd for å gjøre det _for_ overtydelig.
Bokmerker