Flott film, litt mye slow-motion, fortsatt bra bra editing men introen var vel litt lang. Ellers var dette flott laget
Hei
La ut traileren til denne skifilmen tidligere i høst, og har nå hatt premiere på den.
Vil veldig gjerne høre hva dere synes om den! konstruktiv kritikk mottas med stort takk!
[ame="http://vimeo.com/7671613"]'NUFF SAID on Vimeo[/ame]
Litt info om filmen:
Dette er JallaCrap Productions skifilm fra 2008/2009 sesongen. Vi hadde en veldig bra sesong, og håper dette også reflekterer gjennom filmen.
Håper du vil like det du ser!
Regissert, produsert og redigert av Kjetil Bjørnevik.
Mer info på www.jallacrapprod.com
Filmet med to stk. Panasonic NV-GS 500, Panasonic NV-GS 320, Sony Avchd 60gb Handycam og et til Sony Handycam som jeg ikke husker nøyaktig modellnummer på nå.
Redigert i Adobe Premiere Pro CS4 og Adobe After Effects CS4. Cc er gjort i Magic Bullet Looks.
Enjoy
NUFF SAID!
Sist endret av kjetil; 25th November 2009 kl 14:50
Flott film, litt mye slow-motion, fortsatt bra bra editing men introen var vel litt lang. Ellers var dette flott laget
Embed inn filmen![]()
Du har stilen for denne sjangeren inne!
små endringer som her og der kunne blitt gjort, men alt i alt en fullstendig film med fin klipperytme, bra låtvalg og med varierte nok klipp til å ha meg sittend3s til filmens slutt.
Well done =)
Takk, takk
Kan kanskje være enig med deg nå som jeg har sett filmen sammensatt endel ganger, at det blir litt mye slomo. Men prøvde å varriere dette endel mellom partene, der noen av partene har mye slomo og en treigere klipperytme, mens andre har mye mindre slomo og raksere klipp. Gjorde dette for å lage mer variasjon i partene og dermed en mer spennende film, men som sagt, ble kanskje litt for mye av det gode
Hvis noen har noen flere, litt mer konkrete, ting å dra fram som kunne vært gjort på en bedre måte, så setter jeg veldig pris på det! Vil forbedre meg så mye som mulig fra film til film, og masse konstruktiv kritikk gjør dette enda lettere!
/Kjetil Bjørnevik
Bokmerker