haha pent det her henrik =)
kult dikt også, morsom fremføring av det.
eneste jeg er litt mindre positiv til er at engelsken knakk et par ganger i løpet av diktet, men eller en god tilførsel i NAFF's hverdag =)
I høst har jeg hatt faget 3d-modellering og animasjon hvor vi har lært om 3d-programmet Maya. Som eksamensoppgave i det faget lagde jeg denne filmen, altså Robot Boy.
Her er link til filmen
Noen tilbakemeldinger?
haha pent det her henrik =)
kult dikt også, morsom fremføring av det.
eneste jeg er litt mindre positiv til er at engelsken knakk et par ganger i løpet av diktet, men eller en god tilførsel i NAFF's hverdag =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Takk! =)
Hva mener du med at engelsken "knakk"? Er det noe med uttalen/språket du tenker på?
Fint. Tror voiceover'en hadde funket bedre hvis den var lest med bevisst "dårlig" aksent, i stedet for det ikke helt vellykkede forsøket på Sofistikert Britisk. For eksempel elsker jeg voiceover-stemmen til Werner Herzog, med typisk dårlig tysk aksent som gjør det hele mye bedre: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=fJU5nhup__c[/ame]
Han som leser diktet har denne aksenten til vanlig (han er britisk). Er ikke gjort noe forsøk på å "gjøre" om uttalen på noen måte.:? Hehe, trodde ingen kom til å reagere på akkurat det, men er jo selvfølgelig lov å ikke like den...
Dette var knall. Veldig bra valg av musikk, ga meg den "Tim Burton" feelinga. Samme gjorde roboten egentlig.
veldig bra!! :wink:
wow! Meget bra!!
ulken. boy wonder....
Stilig dikt og god musikk.Stilig bruk av de bildene og hvordan det hele var uten klipp mellom kilder.
Noen ting vil jeg rette en pekefinger på og si at du kan forbedre deg på.
- Videoene i rammene hadde mye "liv" i bildene - hardt komprimert video/dårlig belysning i utgangspunktet før du la på denne posterize-aktige effekten?
- Teksturen på roboten kunne vært i høyere oppløsning - der kamera svever sakte forbi blir teksturen blurry.
- Belysningen i scena virka litt flat og blass
- Savnet litt tekstur av tekstil på lampeskjermen
Ellers, well done. Ser frem til flere ting fra den kanten![]()
Veldig enig i kritikken din OlaHaldor. Hvis jeg skal endre noe ved prosjektet nå som det er levert så er det de tinga du nevner. Spørsmålet er om jeg har lyst til å bruke noe mer på tid på et prosjekt som ikke er en original ide jeg kan "bruke" til no... Men veldig enig i det du er litt kritisk til!![]()
Bokmerker