-
Lieutenant Junior Grade
Ny Miniserie: Potetmannen
En mini serie i 3 deler, om en landsby som blir terrorisert av en mystisk morder som markerer sitt verk med poteter.
Se episode 1 her: http://www.dahlskebank.com/?id=potetmannen-ep1
-
Lieutenant Junior Grade
Håper dere liker første episode av vår nye serie (påske/sommer krim)
Vi var litt uheldig med komprimeringen så filen ble litt større enn forventet, men håper dette ikke hindrer dere i å se den.
Episode 2 er underveis, vi kommer til å ha flere skuespillere og karakterer for å gjøre greia litt større.
Vi skriver manus osv nå i episode 2, noe vi ikke gjorde i det hele tatt i denne. For å skape en litt rikere handling og forståelse. Men vi kommer fortsatt til å improvisere dialogen som vi gjorde her (med visse rammer)
Vi har endelig fått kjøpt mikrofon så vi slipper og plages med susing og dårlig lyd.
Og vi kommer til å bruke mer tid på lyssetting og etterarbeid.
-
Commodore
-
Jeg likte dette svært godt. Nice tittelintro! Kult skuespill for det meste, selv om dialogen ved frokostscena til tider haltet i mine ører - rent innholdsmessig i alle fall. Dette har såpass mye selvironi at det er en fryd å se på selv om det er samme personer i flere roller, men dere har da også gjort en god jobb med å se forskjellige ut i rollene.
Den mørke stilen blandet med ironien resulterer i noe syrlig og sarkastisk - noe jeg liker. Historien kommer ikke spesielt tydelig fram, men jeg synes ikke det gjør noe, dette er en første episode som bare skal gi nok til at man følger med videre, og det kommer jeg garantert til å gjøre. Smart trekk å bruke humor for å dekke over det som ellers ville virke som dårlig kopi av krimserier. Det å kalle det Potetmannen gjør jo i seg selv at folk ikke tar det så seriøst at de blir skuffet.
Rent teknisk lite å utsette som ikke allerede er et problem i amatørfilmer, slik som lydkvalitet etc. Lyset er som regel ypperlig, men noen ganger føles det malplassert - husker ikke hvor dog. Jeg så noen rare hopp i klippen, men jeg så ikke hva det var og PC-en min er svært haltende om dagen - så jeg vil ikke gå nærmere inn på det, siden det ikke er sikkert at det er deres feil.
Håper dere fortsetter i samme stilen, for selv om det ikke er påske, er jeg helt klar for denne amatørkrimmen.
Terningkast: 5
-
-
-
Lieutenant Commander
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler