Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Mo i rana
    Svar
    212

Standard Ny Sledoholics film ano. 2008

Siste filmen min. Hva syns publiket!?

(Husk og klikk på: watch in high quality )

[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=xS1bWLF2470&;fmt=18[/flash]
    ulken. boy wonder....

Ensign
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Trondheim
    Svar
    25

Standard Sv: Ny Sledoholics film ano. 2008

Ah, det ser så jævlig digg ut!

Feedback til filmen:

Jevn over meget pent, men noen småting jeg vil pirke på.

Introen er litt lang. 41 sekunder før det i det hele tatt skjer noe. Det som kunne vært kult er en litt mindre font med litt bevegelse som ligger oppå de rolige bildene i starten. Dvs kutte ut alt svart i forkant som bare er kjedelig og kutte ut sirene og nedtelling. Dessuten skyter du deg litt i foten ved å ha en plakat der det står "hope its okay.." midt inni lange sekvenser med svart skjerm. Dette er mer enn okay og det vet du! Ikke undergrav din egen film.

Den siste sekvensen fra museumet ble også for lang for min smak. Jeg hadde sett hele filmen fram til da, men da begynte jeg å hoppe i filmen.

Bortsett fra dette var det en fin blanding av real-time og sakte film, med mange forskjellige og kule vinkler. Ispedd litt mayhem og bollocks, akkurat sånn en sled-film skal være!
    URL]www.uffit.no[/URL]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Svar
    244

Standard Sv: Ny Sledoholics film ano. 2008

Imponerende kontroll over farkostene! Syke, syke hopp...

Videoteknisk så kunne dere vel kanskje hatt litt flere forskjellige vinkler, i hvert fall når videoen er såpass lang. Det er ikke sikkert dere har mulighet for det, men dere kunne prøvd å filme stuntene med flere kamera for å ha flere vinkler å klippe mellom, og heller dekke de heftigste stuntene bedre. For de som ikke er spesielt interessert i snøscooterkjøring så er nok videoen i lengste laget, men det spørs jo litt på hvem dere lager den for og hva dere vil med den. Til tider er klipperytmen fin med mange spennende klipp, men av og til blir klippene lange og har lite sammenheng med hverandre. Støtdempervinkelen er fin, men den er kanskje brukt litt for mye. Prøv å lete etter "lignende" vinkler som gir videoen et mer interessant preg.
    For å gjøre det litt proffere kan dere også ha en helhetlig stil på tekstene, nå har dere en ny font og look for hver tekst, det kan bli litt rotete. En fargekorrigering er vel heller ikke å forakte, med det er vel andre ting dere kan jobbe mer med

Kjørerne har værtfall potensiale til å gjøre stunt som kan gi grunnlag for en proffesjonell produksjon. Tar dere til dere noe av den konstruktive kritikken for å få bort "hjemmevideo-looken" så tror jeg dette blir bra framover.
    Glidecam X-10 med HD-4000 slede
    Canon XH-A1

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •