Mye Mye bedre en den forrige. Den fanget meg mye mer som seer en det den andre traileren gjorde.. Jeg kan ikke skjønne hverken handling eller tema men kanskje det er meningen?
Hei igjen!
Etter mye kritikk på min forrige trailer så har jeg forsøkt å lage en ny en som muligens klarer å fange folks oppmerksomhet.
filmen er en "stumfilm" så det er ingen dialog som kan forklare hva som skjer eller lignende.
Så vi var avhengig av bilder som gav forståelse til folk (uten å måtte mate det inn med teskje selvfølgelig)...
Håper dere liker denne bedre.
Vimeo:
http://vimeo.com/5093937
Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=0ikGvMzP9R0&;fmt=22
Mye Mye bedre en den forrige. Den fanget meg mye mer som seer en det den andre traileren gjorde.. Jeg kan ikke skjønne hverken handling eller tema men kanskje det er meningen?
Litt uforståelig, men flere nivå bedre enn den forrige. Her føles det som om du faktisk prøver å fortelle oss noe, selv om dog ikke klarer å se helt hva det er, men i denne traileren blir det litt mystisk og dermed så smått mer interessant også. Men med sin mangel på historie kunne du godt klippet bort 20 sekunder av den og gjerne hatt en musikk med mer oppbygging mot slutten - spenning i at han begynner å løpe etter noe og ting begynner å skje.
Forstår, ja jeg var litt usikker på "hvor mye" jeg skulle vise.
Men jeg følte litt at jeg måtte ha nok til å kunne vise noen av situasjonene som skjer i selve filmen.
Når det kommer til musikken så tenkte jeg at denne låta gjorde hele greia om til et lite spørsmål.. noe som jeg egentlig likte.
Men kunne absolutt funket med litt mer spenning mot slutten, men en ting med denne musikken er at jeg faktisk har lov til å bruke den. Noe som hjelper utrolig mye..
Kan putte opp en kort synopsis for de som er interesserte:
Om en gutt og en jente.
De er begge forvirret/deprimert/lei seg.
De leter etter deres identitet i forskjellige ting of på forskjellige steder.
Gutten leter spesifikt etter et type lys som skal da gi ham "fred".
Mens jenta leter etter seg selv i magasiner, caféer, gutter, musikk, festing.. ja.. you name it.
Likte traileren, den fikk meg interessert men gav samtidig ikke vekk noe av handlingen!
Er dette filmet i Ålesund?
Jeg likte denne veldig godt, fenget meg, og som du sier blir klippene litt mystisk, noe som gjør det mer interessant. Fikk spesiellt mer tro på filmen når jeg leste det lille handlingsreferatet du skrev.
Ser frem til denne!
Fine bilder, filmer med?
Bokmerker