Überlekkert lyddesign! Antar du har stått for lyden eller har du involvert andre ukrediterte folk? Uansett et jævla flott samspill mellom lyd, musikk og klipp/foto. Er det samme blurra snakking du har brukt i denne filmen som i Potetgull?
Skiltet på døra til hypnotisøren burde vært plassert på midten av døra. Virker forresten som en litt useriøs pyskiater, ikke har han skrevet tittelen sin riktig, også er skiltet egentlig bare et ark såvidt limt fast på døra. Syns også han er for ung og har for plagsom dialekt. Til å være den eneste stemmen i filmen hadde det gjort seg med en eldre kar. Smakssak såklart. Tror jeg så manus eller andre produksjonsdokumenter rundt 02:52. Men skogslocation var jævla nice! Hadde forresten ikke skadet med en total av psykiaterens kontor, hvor man ser Stian, Alf og vasen med blomstene i. Vasen ser ihvertfall malplassert ut i klippet 00:43. Ikke at jeg har vært borti hypnose før, men svinger han ikke klokka litt vinglete og brått når han starter? Ellers er resten av klokkeklippene nydelig utført.
Jeg håpet på en annen slutt. De som har sett Identity skjønner kanskje hva jeg håpte på. Vet ikke om dette ble review slik du ønsket, men men, er vel bare mine tanker når jeg ser filmen...

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker