-
2nd December 2007, 16:17
Lieutenant Junior Grade
Potetmannen Ep2
Heisann har endelig giddet å gjort ferdig episode 2 av potetmannen, vi var primært sett ferdig med å filme i juli. Men grunnet skole og ekstrem latskap ble den liggende på hylla en stund.
Enjoy
link
http://www.dahlskebank.com/?id=potetmannen-ep2
-
2nd December 2007, 17:47
Lieutenant Junior Grade
Potetmannen Ep2
-
2nd December 2007, 17:55
Potetmannen Ep2
Min feil. Fila ble bytta ut fra avi til wmv, men ikke linken. Det er fiksa nå. Du kunne funnet filmen ved å gå i filmhvelvet under filarkiv dog, der ligger alle filene uten linker.
-
3rd December 2007, 16:37
Commander
Potetmannen Ep2
-
4th December 2007, 13:48
-
4th December 2007, 16:13
Commodore
Potetmannen Ep2
-
5th December 2007, 18:52
Lieutenant Commander
Potetmannen Ep2
denne var faktisk bare helt genial! Gode lydeffekter! Denne er noe av det bedere jeg har sett. Hva heter sangen som blir brukt ca 14min 54sek? passet utrolig bra? Navn?
-
5th December 2007, 23:35
-
6th December 2007, 13:22
Potetmannen Ep2
Dette er satire på høyt nivå! Det er morsommere enn kreft, og det sier litt. Vil si det er minst like morsomt som Eia og Tufte sin politisatire sammen med Bjørn Sundquist. Kanskje til og med morsommere fordi det er enda mer på kanten. Jeg sitter og ler gjennom hele smalan, og da må det være bra utført. Teknisk er den også ganske bra, men det tekniske det skorter på tas igjen i humor, og pga den humoristiske stilen så er ikke noen småting som ikke virker proft noe problem - som feks i I Kill You-serien. Svart humor er helt sjef og jeg gleder meg stort til flere episoder. Det kommer fler, sant?
Den smultringspisende politibetjenten er allerede en klassiker slik jeg ser det. Må også nevne trillebårtrikset. Et sterkt flashback. Man føler virkelig med Geir her, hvem kan med hånden på hjertet si at de ikke har opplevd å drite seg ut på trillebårtrikset? Men i dette tilfellet gikk det jo virkelig galt. Noe av bluescreenarbeidet er ganske dårlig og blir litt plagsomt, det samme med stillbildebilen. Men det går seg til så lenge det er en humorserie. At dere har flere roller gjør heller egentlig ingenting, av samme grunn. Sikkert fordi jeg ser litt på det som seriøs sketsj, men det er heldigvis mer filmatisk enn det meste av tv-parodier rundt omkring.
Anbefaler denne: Terningkast 5 for lattervekker.
-
9th December 2007, 14:26
Potetmannen Ep2
Denne episoden mangler kun en ting, og det er ei jente og en voldtekt. Eventuelt sexscene. Det er kanskje tre ting? Uansett, amatørserie i bakhodet, funker alt ypperlig her. Humor, musikk, foto, klipp og skuespill er helt på toppen. Elsker hvordan dere har laget falsk TV, serien stråler av noe som stråler, radioaktivitet kanskje. Denne duoen kan fort ende opp på TV som det neste Little Britain (Lille Norge?). I verste tilfelle blir det Geir Moms alene. Beste tilfelle? Det eneste som rakker ned på denne episoden er det elendige bluescreenarbeidet. Faktumet at det blir brukt bluecsreen gjør ingenting i denne sammenhengen om man så helt tydelig ser at det er bluescreen, men så lenge feather/smooth/edge thin(?) blir brukt så hardt og ekkelt til de grader blir jeg nærmest forbanna. Amerikanske flagg i norske politikorridorer er ustyrtelig, kanten av personen i bildet som beveger seg mer enn en hyppass er til å drepe for.
Ellers vil jeg bare påpeke at det er en viss forskjell på smultringer og Donuts/Doughnuts. Kanskje bare manglende navngivning i Norge, men smult og dough er langt fra det samme. Burde ikke kriminalbetjent Rogersen vite dette? Eller avslører jeg en morsom scene i siste episode hvor Rogersen blir satt skikkelig på plass av noen som virkelig kan sitt om smultringer og lignende politimat?
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker