Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Reklame

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,291

Standard Reklame

Hadde som oppgave å lage reklame for en ukommers orginasisjon på skolen, vi valgte UNG.NO, en nettside hvor ungdom kan spørre om alt mulig. Målgruppe 15-19 år. Skulle være under 30 sekunder.

Jeg var klipper/vfx.

Her er vertfall det vi kokte i hop :wink:

http://www.sveisevin.com/ungno.mov
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,286

Standard Reklame

Dette var snasent! Ser for meg dere har hatt en viss reklame av en drikkevare som inspirasjon?

Savner kanskje noe mer tydeliggjort eller "ekstremt" ved de spørsmålstegnene og sånn - noe som gir dem litt mer liv over seg.

Den skriften som forklarer hva ung.no ble vel veldig anonym, og kommer inn lovlig seint i forhold til hvor lenge den står.

Ellers, snadder!

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Reklame

jeg er enig med olahaldor, det ser veldig bra ut, men spørsmålstegnene kunne vært litt tydligere.
    Samtidig som teksten på slutten forsvinner kanskje litt.
    Jeg tror jeg var alt for opptatt av den abstolutte store og tydlige skyggen av kameraet på steadycam som kastet på døra... =P
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,762

Standard Reklame

Meget enig med OlaHaldor her, spørsmålstegnene er tamme. Og in

Den 15% grønnefilteret som ligger på halvparten av døra bak "Lurer du på noe" teksten... ???

Kanskje det bare er meg, men fyren i skinnjakke som ser på de to potensielle homoseksuelle har ingen spørsmålstegn rundt seg. For some reason I find that funny.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Reklame

Som alle sa, var spørsmåltegnet tynne. Men jeg likte alt ellers - flotte farger og lyssetting. Jeg likte iallfall kameraføringen - som fikk meg til å tenke introscenen av skolen til Donnie Darko. Var innspillingen kort eller måtte dere gjenta flere ganger? Det ble brukt DVX100 om jeg husker kameraet ditt rett + steadycam? Men hvor ble det av din dolly?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    153

Standard Reklame

Meget bra! Jeg er ikke enig i at spørsmålstegnene var for små. Men slutten ble litt for slapp syns jeg... Den gyldne fargen både på skriften og bakgrunnen var også litt utydelig.

Men jeg har sett den to ganger på rad og som DePalma og Argento fan digga jeg kameraføringen!

S.

Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    538

Standard Reklame

Kva for eit steadicam brukte du?
    Pettersen

Fotobloggen min[/url]
    Pettersen Produksjonar[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard Reklame

Aaaaah, herlig!
    Kjempe flott reklame =)

Jeg lurer også litt på hva slags utstyr dere har brukt?
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,291

Standard Reklame

Det ble brukt et Canon XH A1, men hvilket steadycam husker jeg ikke, et eller annet hjemme snekra som ble anbefalt her på forummet til 2500 kr. Vi hadde planer om å bruke dollyen, men den kom bare i veien etter som vi ville springe rundt litt mer fleksibelt, derfor bare steadycam. Og ja jeg syntes spørsmåls tegna ble litt tynne til tider, men det er ikke alverden å få fixa på, men er ikke helt super ennå i After Effects, blir sånn putle arbeid en annen gang. Ser faktisk nå etter filmen i Sorenson Codecen så ble filmen veldig hvit og en ser den irriterendes skyggen enda betre Men prøvde å skjule den litt med "lurer du" texten med. En annen viktig ting er at alle tekst plakatene er ting vi måtte bruke fra design manualen til Ung.no, jeg personlig syntest den grønnfargen og lime fargen på logoen ikke passe seg i lag. But anyway orginal ideèn kom nå nesten ut slik regissøren hadde tenkt seg, måtte kutte ut enkelte ting og lyder ettersom 30 sekunder ble ekstremt lite tid etterhvert, både film messig og etterhvert fristen for innlevering
    Angående inspirrasjon fra andre ting har jeg ikke peiling på, jeg var bare klipper og litt lys jeg hehe

Kanskje det bare er meg, men fyren i skinnjakke som ser på de to potensielle homoseksuelle har ingen spørsmålstegn rundt seg. For some reason I find that funny.
    Hehe, ja, vi får si at han bare er dømmende og ikke lurer på noe som helst hehe
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •