Den var alt for lang til å være en reklame. Prøv å få den ned til rundt 30 sekunder.
Detter er en reklame film som jeg og noen kompiser fra klassen lagde til et prosjekt.
Håper dere liker den. Gi gjerne konstruktiv kritikk slik at jeg kan lære mer og forbedre meg til neste film prosjekt.
- Christian Karlsen
[ame="http://vimeo.com/9305844"]Arendal Bowling on Vimeo[/ame]
Den var alt for lang til å være en reklame. Prøv å få den ned til rundt 30 sekunder.
Er enig der. Jeg prøvde faktisk å klippe den kortere, men etter min mening fungerte den ikke like bra.
Hmm. Den var alt for lang! Veldig mange forflyttningsscener som du kunne klippes bort i starten. Nok å begynne akkuratt da han går inn i bowlinghallen. Og stoppe når vi har oppdaget at han er steike god og at stemningen i bowlingenhallen er på topp! Trenger ikke se han gå hjem igjen.. Ellers liker jeg budskapet ditt, om at en blir konge når en går inn i bowlinghallen. Syns du fikk det fint framSku jo fått me noen damer i tilegg! Slik vi ser at du faktisk kan dra damer med bowlingskills.. om det er troverdig er jo en annen sak.. hehe
Dette hadde vært en grei kortfilm, men som reklame er den ikke brukbar ^_^
0:50 til 0:58 + Logoen som kommer 1:58 er nok til å sende på kinoen. Filmen er veldig bra, men som reklamefilm funker det ikke i sin totale lengde.
Kairos: kino
Hvis filmen hadde blitt vist på kino som reklame hadde jeg følt meg snytt etter å ha sett en 2 minutters lang reklamefilm.
Kvaliteten er av det bedre, men retorikken i reklamefilmen kunne vi ha snakket lenge om over en kaffekopp :P
mvh: Ken Martin Wigand
[Når du brenner for noe, sett fyr på andre]
Takk for alle tilbakemeldinger, neste prosjekt skal jeg fokusere på tingene dere pekte ut.![]()
Du må ha med at han går ut døra ! tenkte ikke noe "serlig" på at han var konge der inne før han gikk ut =)
Bokmerker