Viser resultater 1 til 3 av 3
    Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    538

Standard Reklamefilm - Curran Sneakers

God kveld, folkens!

For ei stund sidan hadde vi ei reklameoppgåve på skulen. Vi skulle lage eit eiga produkt og laga reklame til det. Etter å akkurat ha fått nytt utstyr i hus (SGpro 35mm adapter), bestemte eg at eg ville lage noko der eg berre fokuserte på det tekniske. Orginalitet var ikkje noko eg tenkte på, så det treng dykk heller ikkje kommentere på. Dette var meint som ei teknisk øving, ikkje eit forteljarteknisk meisterverk.

Her er filmen! (Quicktime)

Viss det er interesse for det kan eg laste opp nokre behind-the-scene bilete.

Ser fram til kommentarar!
    Pettersen

Fotobloggen min[/url]
    Pettersen Produksjonar[/url]

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard Sv: Reklamefilm - Curran Sneakers

Det er èn ting som trakk ned seeropplevelsen et par hakk - dollykjøringen mot venstre stod for lenge før det ble klipt til neste bilde, det stopper helt opp, i tillegg til at det er helt off frame.. Jeg skjønner tankegangen rundt det - kontinuitet osv i bevegelsen som går sidelengs - det funker - men hun går så langt ut i kanten at jeg er redd hun knapt vil være synlig fra midten av ryggen og ned i TV-ruta pga title og action safe.

Utover det var det en en flott sak.

Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    538

Standard Sv: Reklamefilm - Curran Sneakers

Eg er enig med deg, og det er noko som skjedde på grunn av litt dårleg planlegging. Eg hadde eigentleg tenkt å ha endå ein dollykøyring med, men fann ut i klippen at eg burde ta den vekk for at reklamen ikkje skulle bli for lang. Fordi det blir kontinuetsproblem når ein klipper frå ein køyring til eit statisk bilete var eg nøydd til å gjere det slik.

Pettersen

Fotobloggen min[/url]
    Pettersen Produksjonar[/url]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •