Dette likte jeg godt! Kreativ og morsom handling. Fine bilder og!
Hvem fikk 1. plassen?
Hei.
Vi deltok i Komplett.no`s reklamefilmkonkuranse nå før jul med dette bidraget. Vi endte på andreplass.
Filmen er skutt på Canon 550d med et Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM objektiv. Lyden ble tatt opp eksternt og synket i etterkant. Fargene er justert med Magic Bullet Looks.
God fornøyelse, og tilbakemeldinger mottas med takk![]()
Se den gjerne i 1080p.
Dette likte jeg godt! Kreativ og morsom handling. Fine bilder og!
Hvem fikk 1. plassen?
Takker =)
Her er listen over topp tre:
http://www.komplett.no/k/k.aspx?acti...ntent=wallpost
Veldig bra, likte spesielt åpningsreplikken. Hehe.
Syntes det var ganske jevnt med førsteplassen, lenger avstand ned til tredjeplassen. Egentlig synes jeg denne var best
på flere måter.
Hvor mange var med på prosjektet, hvor lang tid brukte dere?
Sist endret av morteym; 22nd December 2010 kl 23:31
Ja, vi hadde også et håp om å kapre førsteplassen, men slik gikk det altså ikke =)
Vi var fire stykker, pluss skuespillerinna. Alt ble filmet på en kveld på ei hytte i Rondane. Kongsgården i starten av filmen ble laget i Photoshop med
utgangspunkt i en gård som ligger oppe i Gudbrandsdalen hvis jeg ikke tar feil.
Veldig stilig. Liker veldig godt 550 selv.
Hvilken linje går du på?
Haha, dæven.
Dette var jo dritbra!
Akkurat slik det skal være i mine øyne, og en ganske kul idè i utgangspunktet, men enda bedre
gjennomført.
Synd dere ikke vant.
Laks
Nice. Norsk og nice. Ja, eller på norsk: ... Najs...
Takker for positiv respons :-)
Syns vi hadde en ganske god idè som ble greit gjennomført, men den filmen som vant hadde kanskje litt mer kommersiell verdi for Komplett,
i og med at de viser fram både det at det er billig, bra utvalg og at de har kjapp levering (selv om det ikke er særlig relistisk framstilt, og at det kun er noen få byer i Norge som har pick-up points :P)
Jeg går 3. året på Digital Medieproduksjon på Høgskolen i Hedmark på Rena.
Høy kvalitet på denne! Bedre enn de grusomme komplett-reklamene som går på TV for tida
Jeg hadde bare ønsket meg litt bredere utsnitt når Askeladden viser fram varene sine - det er litt vel tett på?
Og smekker fargejustering! MB looks er knall![]()
Bokmerker