-
10th January 2009, 23:55
Reportasje om Norgesmester i kickboksing
Jeg fikk i oppgave hos læreren min i prosjekt til fordypning å lage en reportasje om en klassekamerat av meg.
Hennes navn er Maria Simonsen, og er nylig blitt Norgesmester i kickboksing klasse JD+65 lett kontakt (for dem som forstår seg på kickboksing).
Reportasjen skulle ikke være NRK/TV2 stil, men mer "Norge rundt".
Jeg lurer på om dere syntes jeg har truffet på stilen. Og hva dere generelt syntes om reportasjen.
Målgruppen er til de som går på skolen, kanskje de som driver med kickboksing og de som kjenner Maria.
Linken direkte til filmen er HER!
Vist den over ikke funker så bruk DENNE! (det er den øverste saken som heter "Mester i slag og spark").
-
11th January 2009, 17:05
Vice Admiral (moderator)
Sv: Reportasje om Norgesmester i kickboksing
Fin og informativ video, kult konsept, genial lengde, ikke for mye ikke for lite typisk reportasje.
Underholdende intro, men de 4 første klippene var ganske mye annerledes enn de neste 3, litt hvitbalanse issues. Klipping etter musikk 
Likte intervjusettingen, men lyden var litt ekkoish, burde kanske valgt et annet rom.
Voiceoveren funka bra, god lyd forståelig stemme.
Fin kjøring på første scene i klasserommet, men fargene og lyset her og utover er litt bom, litt for varmt og på utdelingen litt for overeksponert.
Håper du ikke har noe imot litt konstruktiv kritikk, vet jeg kan trenge det selv
-
11th January 2009, 18:59
Lieutenant
jeg synes du burde bruke stativ på intron
-
11th January 2009, 20:10
Kunne vært litt bedre diksjon på voiceover.
-
11th January 2009, 22:21
Lieutenant Commander
- Veldig mange bilder bare for å etablere hvor man er. De to første bildene sa meg heller ingenting. Hvorfor er det fra skogen?
- Varierende lydnivå. Prøv å gjøre det mer gjevnt slik at ikke musikken og lyden fra prisutdeling(?) er så mye høyere enn intervjuet (som var litt lavt).
- Hvis det skal være en "Norge rundt" repotasje så er den nok litt kort. Føler litt at den er laget bare for at det skal lages noe. Ikke at den er laget fordi det er interessant. Men det kan jo også komme av min lille interesse for kick-boksing.
Ellers så syns jeg det er helt greit. Ikke noe nyskapende, men det er man ikke nødt til å lage. Lykke til videre..
-
12th January 2009, 08:47
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker