Viser resultater 1 til 10 av 10
    Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    Svar
    105

Standard Savnet - KillerApe Productions

Vår nye kommende film heter Savnet, last ned traileren her:

http://www.killerapeproductions.com/...et_Trailer.wmv

kom gjerne med tilbakemeldinger på traileren
    ww.KillerApeProductions.com

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Litt for lite info i traileren. Litt som en lang teaser. Jeg så ikke helt hensikten med svart/hvitt i denne filmen, ei heller noen hensikt med å la rødt være igjen i fargespekteret. Svært dårlig skuespill - veldig typisk skuespill av norske ungdommer som prøver å snakke slik de snakker til vanlig, men ikke får det til. Nesten bedre da å gjøre det mer teatralsk, siden det er lettere å komme unna med. Minnet også litt mye om Fortapt-serien, til og med tittelen har samme ordklang.

Men håper jo på at det kan bli mye artig vold. Noen som får økseskaftet et ekstra vondt sted feks. Dere kaller dere jo tross alt Kill&;Rape productions... (Ja, jeg har dysleksi de gangene jeg føler for det.)

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Dette virker særdeles lovende. Det ville frydet meg om Skjegg kom gående i skogen, eller at et faktisk var Skjegg som mannen med øksa. Kan jo nesten se slik ut!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    vest agder
    Svar
    165

det som jeg lurer på er hvorfor skal disse ungene ut i skogen?

er det bare en slakt film uten mening?

virka forresten veldig gøy!

Wigand
    Guest

Standard Inn i skogen

Jeg er enig med Kenny Wang, dette ser ikke så veldig lovende ut. Likte ikke fonten, likte ikkje schindlers liste idé-en med han i rødt og resten i sort hvitt, likte ikke konseptet. De skal inn i skogen for å finne en savnet mann og teksten som sier: "Men det de ikke visste, var at det skjulte seg noe i skogen" Det er vell det de leter etter?

Eneste jeg kunne tenke når jeg hørte musikken var at dette kanskje var litt for voldsomt?

Jeg likte godt den siste fasen der man hører en av guttene si: Hørte dere noe, mens man ser et undervinklet bilde av tre kompinert med kjøring i villmark stil.

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    Svar
    105

Takk for alle tilbakemeldingene.

Kort handling:
    En turgåer med navn Oluf Haugesen er sporløst forsvunnet. Mannskap fra den lokale turforeningen og speideren er med i leteaksjonen og det er her vi møter Jonas, Ståle og Aleksander, som alle tre kommer fra speideren og er med i leteaksjonen. De er sendt ut i skogen på leting etter den forsvunnede mannen, men det de ikke vet er at noe skjuler seg i skogen.

Grunnen til at disse ungdommene skal ut i skogen er altså fordi de kommer fra speideren og er med i leteaksjonen.

Kan være enig at det var litt for lite info i traileren.
    I begynnelsen av filmen skal du se og høre en radio som ramser opp alt dette om den forsvunnede turgåeren osv. Dette var ikke spilt inn da traileren ble laget så den fungerer vel mer som en forlenget teaser som Kenny Wang sier.

Dette med at alt annet enn rødt er svart hvitt, var noe vi tenkte kunne bli kult i forhold til blodet, litt kunstneriskt som i blant annet Sin City. Men det er ikke sikkert det ferdige resultatet blir slik
    ww.KillerApeProductions.com

Wigand
    Guest

Jeg råder dere til å la være. Fiks opp litt småfeil og plutselig har du en kanonbra film Ikke mye som skal til vet du

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Sitat Opprinnelig postet av SimenLie
    Dette med at alt annet enn rødt er svart hvitt, var noe vi tenkte kunne bli kult i forhold til blodet, litt kunstneriskt som i blant annet Sin City. Men det er ikke sikkert det ferdige resultatet blir slik
    Jeg har vel nevnt det før her et sted. Jeg hater ikke svart/hvitt av prinsipp, men liker ikke når det er brukt uten mening. Og i traileren ser jeg ikke meningen, men jeg har jo ikke sett hele filmen, så jeg kan jo ikke vite for sikkert. Det samme blir med color extract; det kan se dritfett ut hvis det har en mening, men om det bare er filmet slik hele filmen for syns skyld, eller fordi man hadde muligheten, så ødelegger man konseptet. Sin City ser jo irriterende fet ut, men der har de altså gjort det på den riktige måten.

Så for all del, behold fargene dine (eller mangelen på de fleste fargene) hvis du synes at du kan forsvare det for din egen del, og hvis du synes at det er grunn nok at det bare er kult uten mer mening, så bare behold det der - det er tross alt amatørfilm.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Det må påpekes at i Sin City så var det ikke masse annet som lyste opp rødt. Man så ikke kinnene til folk, ei heller tøy og annet tull. Kun blod. Samme går for Rocky Balboa, de få klippene det er der. Men hvis det blir et blodbad av en film så kan det jo bli en anelse kult om dere gjennomfører det riktig! Blir det ikke et blodbad av en film og det bare er bittelite blod, er det nok enklere om dere tar Rocky versjonen og bare gjør det på de få kule klippene hvor det er blod, og ikke hele filmen.

Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    110

kul trailer men Synes skriften du eller dere brukte kunne vært mer les bar hvis du skjønner.
    Du kunne ha brukt kanskje en mer orginal skrift s hadde det sett bedre ut

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •