Vis meningsmålingsresultat: Liker du filmen ?

Velgere
8. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • Ja !

3 37.50%
  • Nei !

5 62.50%
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Norway
    Svar
    14

Standard SE her en ny film

Hei. Dette er første gangen jeg sender inn en film til disse sidene. så jeg må ærlig innrømme at jeg er litt spent nå.

Dette er en film som handler om en person som finner ut at mennesker forsvinner.. noe skjer..

Det er en film vi arbeider med as we speak. Jeg tar gjerne i mot konstruktiv kritikk. Og vil gjerne ha tips og triks ang Regi - Historien - Kamera føring.

jeg ønsker og bli bedre.

så jeg håper virkelig at noen her kan ta seg tid til og laste ned filmen og se igjennom den. hadde virkelig ikke vært helt feil med litt ros heller altså.

På forhand takk.

Høyre klikk på linken og last ned.

link kommer

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    155

Ser ut som ideen deres er bra. Dette kan jo bli en spennede serie på ett par tre deler? Fin filmkvalitet, så et godt videokamera her dere. Kule effekter, syntes det funker utmerket...(Hvor storforlangende skal man være på amatør-amatør-nivå?)

- Det som trekker litt ned på det lille jeg har sett er denne her snakke-med-seg-selv greiene. Prøv heller å formidle det visuellt eller ha to hovedpersoner der de snakker med hverandre. Eventulet bruke en icom eller mobil.
    - De kan bli litt lange de gå-scener deres, prøv å få det til å gå litt fortere og intens. Da blir det enda mer spennende og interessant. Mer jaging etter hun jenta. Flere kjappe scener og kjappere klipp.
    - Håper dere har manus på dette, hvis ikke så sett dere ned å skriv før dere fortsetter, for dere er inne på noe kult her, syntes det virket ut som om dere fant på tingene underveis uten manus, kun ideer liksom...

Gleder meg til å se resten... :wink:

EDIT: Jeg votet ja hehe og husk å skriv hvor mange mb filmfilen er, ble litt overrasket da den var på over 250mb 8O
    url=http://www.freewebs.com/diamondstudios/]Diamond Studios[/url]

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Norway
    Svar
    14

Standard Takk for positiv respons

Tusen takk for God og seriøs konstruktiv kritikk der.

Du vil bli overasket når vi sier vi bruker et FOTOapparat som vi filmer med..

kritikken din er tatt til oss og jeg må jammen si at det var meget imponeren oppservert mye av det du skriver til oss. for vi har fungert til nå uten et manus og spiller ut i fra ideer vi får underveis så her traff du virkelig hodet på spikeren.

men nå har vi en del ting og ta opp ut i fra det du sa og vi skal prøve og vinkle oss inn på bedre dialog og få til enda kjappere klipp og ikke minst kutte ned på disse gå sekvensene..

håper selfølgelig på mer respons ang filmen..

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Takk for positiv respons

Sitat Opprinnelig postet av trinitron
    håper selfølgelig på mer respons ang filmen..
    Det tar alltid tid å få tilbakemelding, for folk må først se hele filmen og vurdere filmen og ta tid til å skrive her

Men forresten, jeg får ikke lastet ned filmen. Jeg kom heller bort til en annen side og fikk meldingen:
    "This file is currently inaccessible. Contact the file's owner for details."

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Norway
    Svar
    14

Standard Et upload sted ?

Hei jeg har funnet ut av problemet ang nedlastningen.. jeg trenger en ny side hvor jeg kan laste opp filmen, noen som kan anbefale en pålitlig side ?

Filmen er også blitt en del kortere nå så nedlastnings tiden går fortere..¨

linken vil være klar om ca en times tid

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Norway
    Svar
    14

Standard problems

Er det noen som har en adresse til en Upload side som faktisk funker ?

Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Kan anbefale å kjøpe domene og webhotell hos OneCom - https://www.one.com/ - kun 120 kr året for 1 gigabyte serverplass pluss 100 kr året i årsavgift for com-domene (pluss moms). Ingen vits i år satse på gratisløsninger med lite serverplass og desto mer popupannonser og dritt når man kan få sitt eget domene så billig.

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Norway
    Svar
    14

Standard Nye Oppdateringer !

Nå har vi lakt ut en liten fortsettelse på filmen vår.. skjekk den gjerne ut vi fortsetter og arbeider med filmen... VIP (work in progress)

www.trinitron.org

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •