Fin den videon der =) Du virker veldig stødig i 3d animasjon. Det romskipet virka jo veldig lovende da. Noen sjangs til å se mer av det? Den flammen på slutten minnet meg veldig om noe de har på videocopilot.net. Den er sykt kul.
Da har jeg satt i gang å lage ny showreel-DVD som i all hovedsak viser frem det jeg har å vise på websiden min, i PAL og bedre kvalitet.
QuickTime og WMV-versjoner er tilgjengelige. Begge er på rundt 8-9mb.
Da ble det ikke tatt hensyn til den forrige reelen, og en total reklipp av alt, med ny versjon av musikken (ordna i SmartSound!) De siste 3-4 timene har gått med til å få til den siste biten som er noe mer "polert" enn det andre i showreelen. Showreelen ender opp i det som er menyen. Derfra kan man trykke på "PROSJEKTER" og kamera skal SWOOSHE bort til en ny meny, som har menyvalg for hvert enkelt prosjekt, hvor man kan lese mer om prosjektet, hva jeg gjorde på det, og se klipp - både råmateriell og ferdige versjoner.
CVen får enten hele eller spesielt viktige poster med på DVDen, og under "MED EGNE ORD" skal jeg skrive litt om meg selv og tanker rundt det å jobbe med motion graphics osv..
Så sendes det hele til de lykkelige som har svart meg tilbake pr epost de siste to dagene. Hu og hei, nå er helga fullsatt til jobbing! Og så krysser man alt man kan krysse, i håp om at det blir "Neste stopp, Trondheim!"
Fin den videon der =) Du virker veldig stødig i 3d animasjon. Det romskipet virka jo veldig lovende da. Noen sjangs til å se mer av det? Den flammen på slutten minnet meg veldig om noe de har på videocopilot.net. Den er sykt kul.
Sjekk ut http://www.youtube.com/Andyax
Bra showreel, likte spesielt slutten. Men skal det stå "FOTOFALLERI"?
Hehe, er nok en skrivefeil - går litt fort i svingene tydeligvis - takk for at du gjorde meg oppmerksom på det!
Andyx: Den er en av inkdroppene man kan bruke fra Riot Gear ja. Prøvde mange forskjellige før jeg ble helt fornøyd.
Romskip og den slags vet jeg ikke om dere får sett mer til fra min kant, men jeg kan røpe at materiellet er brukt i en film som lages av en bruker her inne. Det er også andre scener med animasjon, men de er ikke så stereotype og pene som de med jordkloden.
Og 3D generelt - jeg og en kamerat har skrevet et manus som ikke inneholder èn replikk, men hele fortellingen skal fortelles av bilde og handling, sammen med lydeffekter - og da er 3D-animasjonen av en fotorealistisk sommerfugl viktig for å fortelle storyen, i og med at vi ikke kan drive regi på en ekte.. Innspilling forhåpentligvis i sommer!
Og bottom line - takk for at dere kommenterer!
[size=9px]Edit: Nå har jeg ordna skrivefeilen i menyen.[/size]
er det meningen at venstre skulder til han fyren på starten der, skal være gjennomsiktig?
eller var det vansklig a keye han ut?
he passion of making film.
Du kan ta en titt her: Det var ikke lett å keye - og rotoscoping var noe jeg over hodet ikke kunne back then.
http://olahaldor.net/index.php?side=...kidagelementer
oi, det var en del skygger ja. Syns du har greid å få bort mye jeg, uten å rotoscope.
:wink:
he passion of making film.
For de mest interesserte - slik ser DVDen ut bak kulissene..
![]()
Og slik fungerer DVDen
http://olahaldor.net/iShowU-Capture.mov
Ligner litt på final cut studio reel'n med den avsluttningen din. Men jeg digger den! 8)
Bokmerker