Jeg syntes den var veldig fin. Men jeg savner litt mere trøkk og futt og pang og smell i musikken. Kansje en litt mere cinematisk trailer musikk...
Ta en titt på freeplaymusic.com
Er i gang med min første kortfilm.
Filmen heter Sjokk og handler om en meteor som treffer et atomkraftverk i den lille bygda Heggedal. Det kommer deretter sjokkbølger som gjør alle innbyggerne om til menneskeetende zombier. Et unntak er en overlevende som må ta seg gjennom mengder med levende døde.
Trailer: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=tBdkLolnP_k[/ame]
PS: jeg vil anbefale å se videoen i høy kvalitet på youtube...
Jeg syntes den var veldig fin. Men jeg savner litt mere trøkk og futt og pang og smell i musikken. Kansje en litt mere cinematisk trailer musikk...
Ta en titt på freeplaymusic.com
Purple Cow Pictures
Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
Røde NTG-2
Regi & Foto
Bruk tiden bedre i en trailer.
Det blir for mye tekst og for lite teasing.
- Keep working hard and you can get anything that you want
Jeg hadde ikke så mye materiale til en trailer, og med tanke på at den kommer til å vare rundt 7 minutter. Det er den første traileren jeg har lagd så det er sikkert en del å kommentere her og.
Lager antakeligvis en til utover...
Sjangren blir forresten Splatter/Action/Horror. Kunne kanskje fått noen tips til bra tarmer?Funker kjøttdeig bra?
ta kontakt med en slakter der du bor og kjøp grisetarmer...![]()
absolutt, bare opptre proft og gi ordentlig beskjed over hva det skal brukes til, og ikke kast de ut i storgata som en spøk etter du har brukt de, så går det nok bra =) vi har tidligere brukt griseblod fra slakteren. Men har for lengst innsett at filmblod både ser bedre ut og er lettere å få bort.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Blodet vi bruker har jeg lagd selv av sirup, konditorfarge, sjokoladesaus og blanda ut litt med vann. Folk sier det er for mørkt, men når jeg gnir det utover blir det utrolig mye lysere :-\
For vel ta meg en tur til slakteren da
Dette var en teaser ikke en trailer.
Den forteller ikke særlig om hva filmen egentlig ikke handler om.
Men men, zombier er kult.
Kan bli artig å se.
Kule farger og helt ok klippet.
Lykke til videre.
Laks
nice!men siden det var en skrekk - film teaser burde det kanskje vært litt matriel ja , men filmen var fin fin den da
![]()
Bokmerker