Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2009
    Sted
    Oslo
    Svar
    56

Standard Skating til butikken!

Hei Da hadde jeg en dag fri og følte for og dra fram kameraet og lage en film! Filmen er mest for og øve meg på og lage film(filmvinkler o.l), men ble ganske fornøyd med resultatet! Håper dere også liker den
    PS: Skateren er ikke spesielt god

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JAi2HeM2lS0"]YouTube - Skating til butikken[/ame]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Sandefjord
    Svar
    164

Standard

Filmen kunne nesten blitt halvert i tid, at skatern måtte gitt fart hver meter ble for meg litt teit. Det hadde vært mye kulere om han bare gle gjennom hele videon. Uten å ha beina i baken, du forstår helt sikkert hva jeg mener. Noen brudd på vinkelreglene her og der, men sånn generelt sett er det ikke så alt for dårlig.

Lykke til videre

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2009
    Sted
    Oslo
    Svar
    56

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Oceanstudio Vis post
    Filmen kunne nesten blitt halvert i tid, at skatern måtte gitt fart hver meter ble for meg litt teit. Det hadde vært mye kulere om han bare gle gjennom hele videon. Uten å ha beina i baken, du forstår helt sikkert hva jeg mener. Noen brudd på vinkelreglene her og der, men sånn generelt sett er det ikke så alt for dårlig.

Lykke til videre
    Ja forstår Helt enig for å være ærlig, men som jeg informerte over " skatern er ikke sånn veldig god"

Takk for kommentar

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •