Det hele ser veldig bra ut, med visuelle effekter og slikt. Litt humor var også bra plassert inni dette. I begynnelsen var det kanskje litt merkelig overgang mellom den første introen og nyhetssendingen. Men det hele ser veldig stilig ut.
Dette er en skolefilm vi lagde i slutten av 3 klasse videregående 08.
ingenting av profesjonelt eller semi profesjonelt utstyr ble brukt under inspillingen, bare et vanlig privat videokamera.
[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=0lzsVcmY8qc[/flash]
(å gå på filmen på youtub (søk etter Chuck power The movie) i høy kvalitet anbefales sterkt)
Grunnet stort tidspress er nok filmen noe dårligere på slutten enn på starten.
Konstruktiv kritikk mottas med glede.![]()
This is a private conversation between me and the world!
Det hele ser veldig bra ut, med visuelle effekter og slikt. Litt humor var også bra plassert inni dette. I begynnelsen var det kanskje litt merkelig overgang mellom den første introen og nyhetssendingen. Men det hele ser veldig stilig ut.
"Det som gjelder er å få en avtale slik at det blir bra for begge parter!" ;D
Veldig bra![]()
Canon 550D, 18-55 IS, 30mm f/1.4, glidecam, Zoom H4n
Jeg syns faktisk ikke dette var så ille jeg!
Likte spesielt godt Live-sendingen da vi møtte Chuck Powers. VFX´en var jo kjempebra!
Vekker minner å se Røyken VGS igjen, begynner å bli noen år siden jeg gikk der nå![]()
Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi
Takker så mye for feedbacken![]()
Utrolig bra film! ;D
Er enig i at nyhetene kom litt brått på.
En fritt vilt inspirert intro ville gjort filmen et lite hakk bedre!!
Kan jeg spørre om hva karakteren ble? :
Som en helhet hadde filmen blitt mye bedre om du hadde droppa ALT andrew kramer mograph etterligninger inni der og heller laget noe selv. Morsom film tho.
* redigert litt av administrator pga noe støtende innlegg.![]()
hva mener du med det? droppe alt motion graphicen i filmen? mener du vi burde sendt en ekte rakett gjenom gatene eller sprenge kiwi med en ekte atombombe da?
Det eneste effektene som ble brukt fra VC var Actionmovies essentials for å lage skuddflammene, dette p.g.a tidspress og fordi det ikke er noen grund til å lage disse effektene manuelt.
* Redigert litt av administrator her også. Fortsett gjerne diskusjonen.![]()
det er stor forskjell på motion graphics og vfx; det jeg siktet til var introsekvensen, etc. Det var andrew kramer stuff og det ødelegger IMHO!
Bokmerker