Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Dec 2006
    Svar
    49

Standard Skolefilm - Sameness

dette er en litt mer uferdig versjon av filmen.

det er en openclass film og budskapet er egentli ikke mer en hva du gjør det selv.

vi var en gruppe på 4 stk som lagte denne gjennom en liten periode på skolen (Medier og Kommunikasjon vg1)

håper dere liker filmen, den kom på 2plass på MK festivalen i Stavanger

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=CEFu2ILWgIg]http://www.youtube.com/watch?v=CEFu2ILWgIg[/ame]

ønsker både negativ og positiv kritikk,
    uffay Films
    www.youtube.com/duffay[/url]

Commander
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Skedsmo
    Svar
    460

Standard Sv: Skolefilm - Sameness

Klarte ikke se i mer enn 40 sekunder før interlacingsproblemet tok knekken på meg... Håper det bare er den fila dere rendra ut for youtube som har dette problemet, og ikke selve videoen?
    Canon 550D, 18-55 IS, 30mm f/1.4, glidecam, Zoom H4n

Commander
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Bergen
    Svar
    459

Sitat Opprinnelig postet av guitareirik Vis post
    Klarte ikke se i mer enn 40 sekunder før interlacingsproblemet tok knekken på meg... Håper det bare er den fila dere rendra ut for youtube som har dette problemet, og ikke selve videoen?
    Om du hadde sett videre så hadde du kanskje lagt merke til at det var meningen. Slik tolket jeg det hvert fall. Men i begynnelsen tenkte jeg det samme. I bunn og grunn er det for mye til å ikke være med vilje.

Jeg likte filmen, selv om jeg måtte finne på budskapet selv. Et lite triks er å aldri innrømme at det ikke finnes. Virker mer spennende på den måten. Det hele var en interessant idé.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Dec 2006
    Svar
    49

Sitat Opprinnelig postet av guitareirik Vis post
    vist du hinter til det som er ute, det er egentli en effekt men den ble fucket da jeg rendra den til nett. effekten heter ghosting eller noe i premiere.
    uffay Films
    www.youtube.com/duffay[/url]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •