Flott side![]()
Hva med et kontaktskjema?
Hei alle filminteresserte!
Kumlokk er et nytt enpersonforetak med spesialisering i film- og videoproduksjon, og post-produksjon som fagfelt.
De siste dagene har jeg gjort flere oppdateringer på nye og gamle videoer som er lagt ut på min nettside www.kumlokk.no
F.eks.:
For å se en total oversikt over alle prosjektene kan du gå til: http://kumlokk.no/?side=visfelles
Hvis du har noen tilbakemeldinger på filmene, bildene, prosjektene i sin helhet, nettsiden, hva som helst egentlig hadde jeg blitt veldig glad.
Takk![]()
www.kumlokk.no
Film- og videoproduksjon
Flott side![]()
Hva med et kontaktskjema?
Ja, har planer om det... Men foreløpig syns jeg e-post holdt, i hvert fall så fortrekker jeg å kontakte personer per e-post selv.
www.kumlokk.no
Film- og videoproduksjon
Bra side, liker minimalistiske sidermindre bal.
Hehe, titta på TG Terror, filmen din, helt fantastisk at 2 gutter springer fra bomber og brann, mens alle andre bare gir fan og fortsetter å spille data selv om de er i fyr og flammer. :lol:
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Helt enig med THX, setter pris på minimalistisk stil - fordi det er så enkelt og oversiktlig.Opprinnelig postet av THX
Måtte jo gå gjennom alle filmen dine, og fikk et gledelig gjensyn med TG-terror! De andre filmene var også meget bra!![]()
elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!
Det er jo det man gjør med kontaktskjema også.. Ikke alle "gidder" å åpne e-postklienten sin for å sende epost til noen.. Been there, done that. Det kommer i alle fall til nytte.Opprinnelig postet av DJMartin
![]()
Ja, du har helt rett, det skader i hvert fall ikke å la dem velge.Opprinnelig postet av OlaHaldor
www.kumlokk.no
Film- og videoproduksjon
Bokmerker