Huff og huff. WMV er noe dritt. Kan du legge den ut i MOV eller noe også? Orker ikke stresse med å se WMV filer.Opprinnelig postet av AzzKicka
![]()
Studerer for tiden fjernsyns og multimedieproduksjon ved Universitetet i Stavanger. I faget fjernsynsproduksjon hadde vi en oppgave der vi skulle lage en liten actionfilm på max 5 minutter.
Jeg og de to andre i gruppen min bestemte oss for å lage en parodi på en typisk amerikansk action trailer. Hele traileren ble skutt og klippet på fem dager. Som dere ser i traileren fikk vi problemer med at den ene skuespilleren vår ble syk. Og siden vi måtte bli ferdig med traileren før tidsfristen, måtte vi ta en liten work around
Dette er ikke den endelige versjonen av traileren. Vi skal gjøre noen småjusteringer + ta opp og legge på foley lyder.
Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dere syns om traileren.
http://wilhelmsen.nu/~dump/.hidden/s...ft_maniacs.wmv
(Fargene ble litt matte etter vi eksporterte filme ut til .wmv)
Enjoy!
Huff og huff. WMV er noe dritt. Kan du legge den ut i MOV eller noe også? Orker ikke stresse med å se WMV filer.Opprinnelig postet av AzzKicka
![]()
Det er bedre enn youtube i alle fall :PHuff og huff. WMV er noe dritt. Kan du legge den ut i MOV eller noe også? Orker ikke stresse med å se WMV filer.
Skal se om ikke jeg får eksportert ut en quick time versjon i løpet av helga![]()
Linken funker ikke
Laks
Funker fint her hos meg. Prøv å høyreklikk å lagre som...
Jeg får bare lagret en html fil.
Laks
Har testen linken i både explorer og opera. Funker fint hos meg, funker og hos noen medstudenter som har testet linken. Er det noen andre som ikke får linken til å fungere, eller er det bare Stian som sliter? :P
Edit: Vriker som servern er litt ustabil. Men linken fungerer vertfall i Internet Explorer 7.
http://wilhelmsen.nu/~dump/.hidden/s...ft_maniacs.wmv
Dette var fett. Trailerstemmen er litt vel nedtonet og kjip, og ettersom at den er hele fremdriveren blir det litt irriterende å bli så frastøtt filmen. Men om du får på lydeffekter osv osv så løser nok det opp litt i problemet. Ellers ser det kongelig ut inne på lageret. Hadde du kunnet ødelegge masse varer skulle du laget denne kortfilmen!
Hva har du brukt til kjøring? 180en rundt spanjolen ser grisefett ut.
Takk for feedback. Trailerstemmen er faktisk ikke pitch'et ned noe, den er helt naturlig.
De fleste kjøringene i traileren ble gjort med en motvekst truck. Kameramannen satt på en platform på gafflene. Dette fungerte overraskende bra![]()
Hva heter fonten på tekstene du har brukt rundt om i filmen? Trenger noe lignende den...
anasonic DVX100BE
Sennheiser ME66
Bokmerker