Må si jeg ikke ble ekstremt imponert over traileren. Greit dette er din første trailer, men det lyste veldig godt gjennom at dette var en "amatør-amatørfilm". Første som slo meg var en bra lagt introduksjon med "En blodfilm produksjon", som var ganske så bra gjennomført i mine øyner.
Men så kom første klippet og stemningen sank sirka 10 hakk. Dette luktet dårlig lyd, ikke innstilte fargebalanser, auto instilinger på kamera osv. Levels og brightnes/contrast kunne forbedret endel her.
Teksten som kommer opp gjennom hele filmen kunne vært en bra idé. Men en for urolig bakgrund du har brukt bak skriften, gjør at det til tider blir veldig uklart å vanskelig å få med seg hva som står.
Selve klippingen i traileren er ikke så verst, selvom det er mye forbedrings potensiale her også!
Kort oppsumert fra mitt synspunkt:
En OK gjennomført trailer til å være din første. Vær mer kreativ med vinkler! Gjerne lag deg en dolly, som vil lage mye mer spenning i bildene + det ser veldig mye mer proffesjonelt ut med en gang du får inn kjøringseffekten.
Filmen blir desto mer amatørmessig når den ligger ute som 4:3 format. Jobb litt mer med realistisk skuespill, dett vil forbedre en del også. Men som sagt tidligere, kvaliteten på filmen og filmingen er ikke særlig bra og trekker endel ned hos meg
Håper ikke dette drar deg helt ned i gjørma, men prøver å si ifra om ting, slik at du kan lære av det til senere.
/KB

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker