Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 14

Tråd: Tannkosten

Cadet 2
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Tomrefjord, Norway
    Svar
    5

Standard Tannkosten

Vi har nå lastet opp en ny film, karakteren her er den samme som i Rune lager Mat. Dermed er det... Rune. Han skal pusse tennene, og har mistet tannbørsten, til sin store forskrekkelse. Følg han i hans jakt.

Feedback på filmen postes her. Håper den slår bedre an enn Rune lager Mat.

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Tannkosten

drit bra den også da.. digger RUNE!!! GO RUNE!
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Trondheim
    Svar
    322

Standard Tannkosten

Hehe. Jeg lo av den ja Jeg gjentar meg selv når jeg sier at Rune er en morsom figur. Var det mye improvisering? Morsom film
    Another Generation ®
    Entertainment Project

www.agep.biz

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund
    Svar
    321

Standard Tannkosten

Jeg må bare si at jeg desverre ikke klarer å se humoren i dette! Er overtrøtt og pleier å le av det meste da, men dette er bare ikke min humor i det hele tatt! Men det er nå så, dere kan ikke for at smaken min er annerledes enn deres, så jeg skal ikke "trekke" dere for det!

Når det kommer til tekniske ting, så er som dere selv har nevnt lyden veldig dårlig! Det kommer av at dere snakker høyt rett inn i kamera! Ikke gjør det!!!
    Zooming inn og ut i et sammenhengede klipp er forbudt, i alle fall slik dere bruker det! Vær så snill, ikke zoom slik, det er grusomt!
    Det var et sted, kanskje flere, der jeg merket litt rar klipping, et sekund eller to for sent liksom!
    Og kameraføringen var veldig ustødig! Kanskje dette er en del av opplegget deres, men dere kan prøve å holde litt mer fokus på det dere skal filme for det!
    Så jeg synes ikke dette var så bra.

Men stå på, det er tydeligvis andre som liker humoren, og det er bra. Så dersom dere kan ta til dere kritikken som kommer på andre ting, forbedre dere på de områdene, og kombinere det med deres egne humor, kan det sikkert bli bra!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Nøtterøy i Vestfold
    Svar
    50

Standard Tannkosten

Dette likte jeg. Det at filmingen var fæl passer ganske bra til en så absurd film. Jeg likte den, selv om lyden var litt skurrete. Jeg må innrømme at jeg lo en del...

Men hvis dere har tenkt å lage ordentlig film, så hør på bj0rns tips.
    url]www.myspace.com/superpygme[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Tannkosten

men en ting må jeg sette fingern som jeg glemte på er skurringa, vis dere redigere dette i Premier så må dere passe på før dere rendere dette at dere går inn på audio mixer og skrur ned lyden på den lyd linja dere brukte!!!! vis dere ik gjøre det så blir det sånn skurring, jegm å gjøre det md filma mine!
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund / Ørlandet
    Svar
    123

Standard Tannkosten

Dette er en sinnsykt lite gjennomtenkt film som ikke faller i smak i det hele tatt. Vanligvis ler jeg meg ihjel når jeg hører folk fra nordnorge preike, men her prøvde man for hardt å gjøre det morsomt, slik at det bare ble teit.

Filmen kryr av tekniske feil som Bj0rn allerede har nevnt.

Men prøv for all del å legg litt mer arbeid i filmene deres. Føler nesten at jeg har blitt snytt, for dere legger ikke noe arbeid i det. Bare lager noe på sparket.

Skjerpings folkens

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Tannkosten

Hvis dere har så sterk lyder under opptaket at det peaker allerede der, så hjelper det lite å skru ned lyden i Premiere! Da er den allerede ødelagt! Og hvis den ikke peaker under opptak så er det ingen grunn til å skru lyden ned i Premiere. Muligens en anelse opp, men ikke ned!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Tannkosten

jeg trur freddern prater om den teite premiere bug'n...
    i premiere pro så må man exportere lyden for å så legge den inn igjen.
    hvis det oppstår mer enn et lydspor når man skal exportere filmen helt til slutt, så oppstår skurringa, som er en bug i pemiere pro, men den er lett å komme rundt ved å først exportere lyden alene, og så legge den exportere lydfilen inn igjen isteden for alle de 700 tuden lydsporene som er der =)

men! om filmen, jeg liker ikke sånne filmer hvor man overdriver maksimalt med kostymer og dialekt, det viser bare mangel på humor og at man må ty til allerede oppbrukte overdrevne kostymer og dialekter vi allerede har sett tusen ganger på NRK sine humorprogrammer.
    jeg får mister interessen i en film med en gang jeg legger merke til noe sånt, som oftest er en veldig vanlig feil i nybegynnerfilm, akkurat som den stygge feilen zoom.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Tannkosten

Sitat Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
    jeg trur freddern prater om den teite premiere bug'n...
    i premiere pro så må man exportere lyden for å så legge den inn igjen.
    hvis det oppstår mer enn et lydspor når man skal exportere filmen helt til slutt, så oppstår skurringa, som er en bug i pemiere pro, men den er lett å komme rundt ved å først exportere lyden alene, og så legge den exportere lydfilen inn igjen isteden for alle de 700 tuden lydsporene som er der =)
    Okay! Var ikke klar over den bug'en! Det må være en av tidenes mest irriterende og idiotiske bug? Dette må vel være rettet opp i en oppdatering fra adobe?
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •