WMV-fila er korrupt, så jeg måtte drøye det litt og se på Pinkbike.
Jeg hadde ikke lyd når jeg så på - men enkelte ting må jeg få påpeke at IKKE fungerer.
Enkelte steder er det uten unntak helt unødvendig lange klipp. F.eks. der en av syklistene hopper og snurrer eller noe i en liten vannpytt på asfalten - så står bildet mye lenger enn jeg forventet - og zoomer ujevnt innover før det dissolves over i neste bilde. Kunne man ikke gjort noe annet her?
Noen steder virker videoen hensiktsmessig mørk - men er det ikke litt VEL mørkt? Nå sitter jeg på en LCDTV på LAN - og TVen er veldig lys i forhold til en vanlig PC-monitor - kontrasten er nogenlunde lik - men likevel virker noen av bildene alt for mørke. Om det er pga komprimering eller opptakene dine vites ikke - JEG syns i alle fall det blir for mørkt.
De stedene du har speeda opp videoen - dropp det.. Det er slettes ikke gøy, og det er lett å forutse at "aha, her skal vi *spare tid* ved å se at han går den strekninga der, i høyere hastighet" - det funker kort og godt ikke. Kjør i vanlig hastighet, og klipp heller mellom litt forskjellige bilder - alle skjønner at syklisten er på vei et eller annet sted. Evt. ta noen jumpcuts.
Som teaser syns jeg dog denne ble i det lengste laget.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker