Nå er kanskje ikke jeg den rette personen til å si hva som er gjort "riktig" og hva som kunne vært bedre, men jeg kan jo forsøke. Det første jeg la merke til på den første filmen var at det var noe messa opp med aspect ratio. Sikkert bare valgt feil preset et sted :wink:
Bortsett fra det så det relativt greit ut. Du kunne kanskje jobbet mer med fargene, om du har mulighet til det selvfølgelig. En annen ting er jo at du kunne variert bruken av zoom litt. Altså, ikke zoome mens du filmer, men at du har brukt forskjellig zoomnivå på forskjellige klipp. Siden RC biler er rimelig små blir det litt lite "action" når man får med alt for mye av kjedelige omgivelser. Kameraristing blir selvfølgelig et problem hvis man zoomer for mye... (optisk bildestabilisator hjelper :lol: , evt. annet utstyr )
Nå ser det kanskje ut som om jeg prøver å slakte deg, men la meg forsikre deg, det er ikke tilfellet![]()
Prøver bare å gi deg en ide om hvordan jeg ville gjort det, (uten at det er sikkert at det ville blitt bedre...)

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Mye bra Tommy..

Bokmerker