Realistiske props, flott skuespill, skummel make-up og herlig kvalitet på opptakene.
Gammel er du?
Lavbudsjettskortfilm om zombier hvor jeg spiller nesten alle rollene, regisserte, håndterte effekter og laget en del av kostymene.
Entire movie Video av Dr. Psycho - MySpace-video@@AMEPARAM@@http://mediaservices.myspace.com/Services/Media/Embed.aspx/m=52834435@@AMEPARAM@@mediaservices@@AMEPARAM@@mys pace@@AMEPARAM@@Services/Media/Embed@@AMEPARAM@@aspx/m@@AMEPARAM@@52834435
Ment som en slags prototype til en mer proffesjonel langfilm jeg håper å lage på et senere tidspunkt men med mer dialog, skuespillere og handling .
Sist endret av StianSvendsen; 7th April 2010 kl 05:03 Begrunnelse: Skrivefeil
Realistiske props, flott skuespill, skummel make-up og herlig kvalitet på opptakene.
Gammel er du?
www.kkbfilm.no
www.vimeo.com/user3576675
www.youtube.com/fullbartender
www.bagamoyo.no
Canon 7D
SONY HDR-FX1 - Soon 2 be proud owner of RED EPIC-S
RÖDE NTG-3
BACHTEK DXA-6A
MB Pro 17" - 3,06 Ghrz - 8Gb RAM
Steadicam Merlin
Oi, det var rask tilbakemelding. Er 27, hvordan det?
Stopper litt opp underveis og skriver ned litt. Jeg er mye bedre på å kritisere enn å gi gode postive tilbakemeldinger.
00:00 - 01:00: Det første minuttet var bra, men jeg syntes det ble litt for mye urealistiske farger, som f.eks blåe trær. Mulig det var et virkemiddel, men jeg likte det ikke.
01:00 - 03:00: Det begynte å bli veldig spennende. Jeg skvatt også litt da handen kom opp. Dessverre var det noen klipping som jeg syntes ble litt feil, f.eks så skulle du ha hatt bare ett klipp av handen, ikke to. Det vises også at du filmer samtidlig som du spiller.
03:00 - 05:00: Det ble for rolig, det ble litt slik at jeg kunne slappe av å se det, istedet for å gjemme meg under dyna. Jeg likte ikke helt "Tom-for-ammo" lyden, den hørtes alt for fake ut.
05:00 - 06:00: Haha, var morsomt å se hodet som datt ned. Dessverre så begynte jeg å bli litt lei av skrekk-musikken så det begynte liksom å bli litt kjedelig.
06:00 - 07:00: Det passet ikke inn med en replikk. Det passet heller ikke at du så i kameraet flere ganger.
07:00 - 09:00: Haha, morsomt skrikFint bilde av horisonten. Hadde forventet at det hadde vært slutten. Men i stedet hatt skriket akkurat på det bildet, det hadde kanskje ført til en slags følelse av at han var alene og hadde ingen sjanse for å overleve.
09:00 - 10:00: Forstod ikke helt poenget med disse klippene, dessverre
Har dårlig samvittighet nå, etter å ha hostet opp en del stil med dårlige tilbakemeldinger.
Var gravene ekte? Gustafsson, det høres svenskt ut?
Fint at flere enn bare en tok seg tid til å skrive om den, dog du fokuserte litt for mye på det negative. Ikke noe om at våpnene så temmelig ekte ut, kameravinklene i enkelte scener eller alt arbeidet som hadde blitt brukt på noen av kostymene og maskene.
"Tom for ammo lyden" er faktisk tatt fra en video hvor en ekte pistol ble brukt. Så den er ikke fake men helt autentisk. Så det så!(Dog det var ikke en Desert Eagle som ble brukt)
Gravene var helt ekte ja, det vet jeg godt fordi det var jeg som laget dem.
Hehe, jeg har noen ganger vanskeligheter med å gi positive tilbakemeldingerVet ikke hvorfor, men jeg liker bedre å ramse opp en hel negative ting
Ja, maskene likte jeg veldig godt!
![]()
Hei,
Når skal du lage den mer profesjonelle?
Fiction - Make Your Own Day, Your Own Way.
www.pathscrossfilms.co.uk
www.norskfilmforum.com/forum/showthread.php?15527
Det er helt i det blå enda. Driver å jobber med manus for øyeblikket og leter etter folk som kan hjelpe meg med å få tak i et ordentlig budsjett.
Du må nok lete etter private produsenter med mindre du har en større produksjon bak deg. Men sett sammen en god produksjonsmappe og send den ut, det verste som kan skje er at du får ett " Nei " .
Lykke til og hold formuet oppdatert med detaljer om din neste film.
SteinOlsen
Fiction - Make Your Own Day, Your Own Way.
www.pathscrossfilms.co.uk
www.norskfilmforum.com/forum/showthread.php?15527
Takk for det Stein.
Sliter litt med manusskrivingen men håper det blir noe ut av dette.
Bokmerker